خبرگزاری کار ایران

بازیکنان شانس قهرمانی را از دست دادند؛

خسوس: شانس با ما یار نبود / دوست دارم در ایران کار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۵۷

خیلی‌ها می‌گویند ما در بازی مقابل ژاپن فقط شوت از راه دور را در دستور کار داشتیم، اما واقعا این‌گونه نیست. وقتی ژاپن بسته بازی می‌کند ما هم مجبور هستیم شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی داشته، اما بدشانس بوده‌اند که نتوانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس در مورد عدم قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، اظهار کرد: من مثل همه علاقه‌مندان به فوتسال ایران ناامید و ناراحت هستم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما مطمئنا لیاقت قهرمانی را داشتیم و از ابتدا هم برای قهرمانی پا به میدان گذاشتیم.

وی همچنین درباره مسائل فنی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند ما در بازی مقابل ژاپن فقط شوت از راه دور را در دستور کار داشتیم، اما واقعا این‌گونه نیست. وقتی ژاپن بسته بازی می‌کند ما هم مجبور هستیم شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار دهیم. در نظر داشته باشید در یک‌سال و نیم گذشته همین ژاپن را ۳ بار شکست داده‌ایم و در همین بازی‌ها هم نشان دادیم تیم برتر میدان بودیم. اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته هجمه‌ای علیه من به راه افتاده، اما باید بگویم ما مربیان اولین کسی هستیم که مسئول شکست تیم خواهیم بود و این کاملا طبیعی است.

خسوس کاندلاس درباره آینده کاری خود و همچنین که گفته می‌شود از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته می‌شود نیز گفت: مطمئنا دوست دارم در ایران کار کنم، اما باید نشستی را با رئیس کمیته فوتسال در این خصوص برگزار کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز