خبرگزاری کار ایران

مظفر: برای تصاحب هر دو جام بازی می‌کنیم؛

پرسپولیس میزبان فینال جام‌حذفی فوتسال بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۹۹

قرار بود روز ۲۳ اردیبهشت فینال جام حذفی برگزار شود که با توجه به سفر تیم ملی شرایط سخت می‌شد و در نهایت فدراسیون موافقت کرد، فینال جام حذفی بعد از پایان رقابت‌های لیگ برگزار شود.

بنا بر اعلام سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، بانوان سرخ پوش به حکم قرعه، میزبان فینال رقابت‌های جام حذفی کشور شدند.

به گزارش ایلنا، شهرزاد مظفر سرمربی تیم، با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی فینال جام‌حذفی کشور پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داده بود، این تک بازی تا پایان خردادماه به میزبانی سرخ‌پوشان برگزار می‌شود. فینال رقابت‌های جام حذفی فوتسال بانوان ایران بین تیم‌های پرسپولیس و حفاری انجام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در ادامه گفت: مشکلاتی داریم ولی با تلاش بچه‌ها و حمایت باشگاه برای تصاحب هر دو جام به میدان می‌رویم.

مظفر افزود: برابر تیم شهرداری اشکنان پیروزی خوبی داشتیم. تیم حفاری رقیب نزدیک ما هم به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد ولی خوشبختانه توانستیم صدر جدول لیگ را در اختیار خودمان نگه داریم، اما برای حفظ این شرایط کار سختی پیش رو داریم. بچه‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند و امیدواریم با حمایت باشگاه و با توجه به اینکه آقای رحیمی از مدیران با تجربه ورزشی هستند، موفق به کسب هر دو جام قهرمانی بشویم.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با هماهنگی باشگاه، جلسه‌ای با مدیریت داشته باشیم. در حال حاضر مشکلاتی را هم پیش رو داریم. مثلا بعد از اینکه شهناز خیاط دروازه‌بان ملی‌پوش ما در بازی با نفت آبادان مصدوم شد، شیما کریمی را هم در بازی آخر خودمان مصدوم دیدیم. قرار است هر دو نفر بعد از انجام MRI به پزشک کمپ تیم ملی مراجعه کنند و امیدواریم حداقل یک نفر آنها تا بازی با دلیجان برسد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس افزود: مشکل دیگر ما این است که ملی‌پوشان خودمان را ۲۱ اردیبهشت تحویل می‌گیریم، ۲۲ اردیبهشت باید به دلیجان برویم و ۲۳ اردیبهشت بازی کنیم. چنین برنامه‌ای در حالی که رقابت بسیار نزدیکی با تیم حفاری داریم، کار را سخت می‌کند ولی امیدواریم فدراسیون با یک یا دو روز عقب افتادن این بازی موافقت کند.

مظفر تصریح کرد: البته قرار بود روز ۲۳ اردیبهشت فینال جام حذفی برگزار شود که با توجه به سفر تیم ملی شرایط سخت می‌شد و در نهایت فدراسیون موافقت کرد، فینال جام حذفی بعد از پایان رقابت‌های لیگ برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز