خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار تدارکاتی؛

ازبک‌ها باز هم ۶ تایی شدند / روس ها حریف بعدی فوتسال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۷۹

تیم فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا در ویتنام آماده می کند، قرار است در پایان اردوی ازبکستان به روسیه سفر کند

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتسال کشورمان که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به تاشکند سفر کرده، ساعاتی پیش در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل ازبکستان موفق شد میزبان خود را اینبار با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

برای ایران فرهاد فخیم در دقیقه ۱۳، فرهاد توکلی در دقیقه ۱۴، علیرضا وفایی در دقیقه ۱۵، مهدی جاوید در دقیقه ۲۵، احمد اسماعیل‌پور در ۳۲ و مهران عالی‌قدر در دقیقه ۳۴ گلزنی کردند. تیم کشورمان در نخستین دیدار خود موفق شده بود ازبکستان را ۶ بر ۱ شکست دهد.

ملی‌پوشان فوتسال عصر امروز ساعت ۷ تاشکند را به مقصد روسیه ترک خواهند کرد. تیم فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا در ویتنام آماده می‌کند، با ۳ تیم باشگاهی روسیه دیدار تدارکاتی برگزار کند.

تیم ملی فوتسال ایران که سابقه ۱۰ دوره قهرمانی آسیا را دارد خود را برای سیزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. مسابقات جام ملت‌های آسیا با حضور ۱۶ تیم از دهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری در ویتنام برگزار می‌شود.

گروه‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
گروه A: ویتنام، کویت، تاجیکستان و عراق
گروه B: ایران، استرالیا، چین و اندونزی
گروه C: تایلند، لبنان، چین تایپه و مالزی
گروه D: ژاپن، قرقیزستان، ازبکستان و کره‌‌جنوبی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر