خبرگزاری کار ایران

افتخاری می‌تواند من را نابود کند؛

شمسایی: هنوز قهرمان نشده‌ایم / نمی‌دانم رئیس کمیته فوتسال چه کینه‌ای از من دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۴۳

الان برخی‌ها به تیم شهید منصوری گیر داده‌اند که برای ما بازی کرده و مقابل گیتی‌پسند ایستاده، اما در قرچک شرایط همین است و هر تیمی به آنجا برود، روز سختی دارد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: مقابل حفاری اهواز شانس آوردیم که برنده شدیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان برخی‌ها به تیم شهید منصوری گیر داده‌اند که برای ما بازی کرده و مقابل گیتی‌پسند ایستاده، اما در قرچک شرایط همین است و هر تیمی به آنجا برود، روز سختی دارد. در مورد بازی دبیری و حفاری اهواز نیز باید بگویم که بازی بسیار سختی برای ما بود و شانس آوردیم گل‌های بعدی را نخوردیم و نباختیم. بچه‌های ما دراین بازی تمرکز بالایی داشتند و فعل خواستن را صرف کردند و برنده شدیم تا در هفته آخر با تمام توان در شهر خودمان بازی کنیم و قهرمان شویم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا شایعه در ست کرده‌اند که حفاری به ما راه داده و با ما تبانی کرده، حفاری خودش را به آب و آتش زد و حتی در ۲۰ ثانیه پایانی بازیکن آنها اخراج شد و حفاری ۴-۵ موقعیت بسیار خوب داشت و توپ را به تیر ما زدند و شانس آوردیم آن موقعیت‌ها گل نشد. در این بازی ناظر ویژه کمیته انضباطی، نماینده کمیته داوران و نماینده کمیته فوتسال حضور داشتند و در چنین شرایطی مگر می‌شود تبانی کرد؟ اصلًا تبانی کدام است؟ ما ملی‌پوش نداریم و تا این لحظه موفق بوده‌ایم و در روز آخر بازی سختی مقابل تاسیسات‌دریایی داریم که تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد.

سرمربی دبیری‌تبریز در موررد شانس قهرمانی تیمش گفت: هر چند یک هفته مانده به پایان مسابقات در صدر جدول هستیم اما هنوز هیچی تمام نشده و هنوز قهرمان نشده‌ایم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی می‌کنند و تا این لحظه موفق بوده‌اند. ان‌شاالله بچه‌های ما جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند را درک کنند و این هفته آخر را هم با تمام وجود بازی کند و قهرمان شوند.

وی افزود: اگر ما قهرمان نشویم هم اتفاقی نمی‌افتد. قشنگی فوتبال به همین است، ما صدر جدول بودیم و به راه ساری که قعرنشین بود، باختیم قشنگی ورزش و فوتبال به همین است و باخت هم جزئی از زندگی است و باید با سختی‌ها کنار بیایم. در مربیگری فراز و نشیب زیاد است و تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم و بقیه‌اش دست خدا است. ما دنبال قهرمانی به هر قیمتی نیستم.

شمسایی در پایان گفت: آقای افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال خیلی به من لطف دارد و بازی ما را پیش‌بینی می‌کند و من را محروم می‌کند و به من می‌گوید که بلوف می‌زنم از تیم من هم بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌شود. مالک باشگاه ما هم که به فدراسیون می‌رود، رئیس کمیته فوتسال در اتاقش را می‌بندد و با او صحبت نمی‌کند. نمی‌دانم افتخاری پدر این رشته است و باید برای موفقیت فوتسال تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر