خبرگزاری کار ایران

خداوند افراد متوهم را شفا بدهد؛

شمس: مثل اینکه باید تغییر شغل بدهم / شاید با ظریف در مذاکرات ژنو شرکت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۲۷

من هیچ ارتباطی با شهرداری‌ساوه ندارم. این حرف‌ها توهماتی است که ابطحی دارد و امیدوارم خداوند به تمام کسانی که توهم دارند، شفا عطا کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدوارم خداوند به تمام کسانی که توهم دارند، شفا عطا کند.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سید مهدی ابطحی مدعی شده من به جای او به تیم فوتسال شهرداری ساوه رفته‌ام که این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم. من هیچ ارتباطی با شهرداری‌ساوه ندارم. این حرف‌ها توهماتی است که ابطحی دارد و امیدوارم خداوند به تمام کسانی که توهم دارند، شفا عطا کند.

وی در مورد انصراف اکثر تیم‌ها از جام حذفی فوتسال گفت: فکر کنم زمان برگزاری مسابقات جام حذفی بسیار بد بود چون تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی و تیم‌های پایین جدول برای بقا در لیگ برتر فوتسال تلاش می‌کنند و حاضر نیستند بازیکنان خود را با شرکت در جام حذفی به خطر بیاندازند. بهتر بود جام حذفی در تابستان برگزار شود و هر چند هفته یک بار این بازی‌ها را انجام می‌دادند تا مثل همه دنیا بدون مشکل برگزار شود، نه اینکه همزمان با لیگ برتر انجام دهند. هیچ تیمی حاضر نیست وقتی پنج‌شنبه در لیگ برتر بازی می‌کند، روز دوشنبه هم در جام حذفی به میدان برود.

وی ادامه داد: قهرمان جام حذفی نه به آسیا می‌رود و نه جایزه چندان مناسبی می‌گیرد و این مساله هم در انصراف تیم‌ها از جام‌حذفی موثر است، اما قهرمان جام‌حذفی می‌تواند مهم باشد چون قرار است قهرمان این مسابقات به تورنمنت روسیه اعزام شود. باید پاداش معنوی و مادی خوبی برای قهرمانی جام حذفی در نظر بگیرند تا تیم‌ها با انگیزه بیشتری در این تورنمنت شرکت کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد رفتار سید رضا افتخاری در مقابل برخی از تیم‌ها گفت: رئیس کمیسیون فوتسال حکم پدر خانواده فوتسال را دارد و اگر بچه‌ها باهم دعوا کنند، باید پدر خانواده با سعه صدر برخورد کند و اگر طرف کسی را بگیرد آجر روی آجر بند نمی‌شود و افتخاری اگر چنین کاری را کرده، خیلی سریع مواضع خودش را اصلاح کند و از تیم خاصی طرفداری نکند.

وی افزود: شنیده‌ام افتخاری اعلام کرده اگر برخی از باشگاه‌ها همچنان به اعتراض‌های خود ادامه دهند، مدیران آن باشگاه‌ها را منشوری خواهد کرد. به نظرم کسی نمی‌تواند کسی را منشوری کند مگر اینکه طرف واقعا مشکل داشته باشد و منشوری باشد چون زوری که نمی‌شود کسی را منشوری کرد. این برخوردهای چکشی به صلاح او و سن و سال افتخاری نیست و بهتر است نرمش و نصیحت را سرلوحه کارش قرار دهد نه اینکه برخورد چکشی داشته باشد.

شمس در پایان گفت: کمیته فوتسال قراردادهای من را ثبت نمی‌کند سوال ایجاد می‌کند. این مسائل را به وزارت ورزش گفته‌ام و منتظر هستم ببینم آنها چه موضعی می‌گیرند و اگر واکنشی نشان ندهند، شغلم را عوض می‌کنم و به گروه آقای ظریف می‌پیوندم تا در مذاکرات ژنو شرکت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز