خبرگزاری کار ایران

جام‌حذفی بدون کار کارشناسی برگزار شد؛

ابطحی: اخراج من ظالمانه بود / شمس مطمئن شد شهرداری سقوط نمی‌کند آمد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۴

مسئولان شهرداری‌ساوه پای حرف خودشان و جوانان این شهر بمانند چون می‌خواستند تیم را بومی کنند و من هم این کار را کردم اما قرار نبود اخراج شوم و طبق توافق باید تا پایان فصل می‌ماندم که اجازه ندادند.

سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: برکناری من از شهرداری ساوه ظالمانه بود.

سید مهدی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ابتدای فصل که با مدیرعامل شهرداری‌ساوه برای هدایت این تیم صحبت کردم، اهداف‌شان را برای این فصل گفتند. اهداف آنها این بود که تیم را بومی کنیم و کمتر از فصل قبل هزینه کنند و تیم بازی‌های موجه در لیگ داشته باشد و در لیگ برتر بماند، ضمن اینکه از نظر اخلاقی هم تیم موجهی داشته باشند. من چنین تیم‌هایی را اصولا قبول نمی‌کنم و فقط در تیم‌هایی کار می‌کنم که برای قهرمانی بسته شوند و در لیگ حاضر شوند اما با توجه به قولی که مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه داد، هدایت این تیم را قبول کردم.

وی افزود: مدیر عامل شهرداری‌ساوه و اعضای شورای‌شهر ساوه قول دادند من تا آخر فصل سرمربی تیم بمانم. من به شرط هایی که باشگاه گذاشته بود، عمل کردم و به بازیکنان بومی بازی دادم، از سال قبل هم کمتر هزینه کردیم و خوب هم بازی کردیم و فقط نتیجه نمی‌گرفتیم که با این شرایط طبیعی هم بود. سال قبل چندین بار مربیان این تیم اخراج شده بودند اما امسال چنین اتفاقی در تیم من نیفتاده و تیم هم الان که بحثبقا در لیگ برتر است با تیم‌هایی که می‌افتند، ۴ امتیاز اختلاف دارد.

سرمربی سابق شهرداری‌ساوه اظهار داشت: الان تیم را به حسین‌شمس و رضا عقابی داده‌اند. حسین شمس اگر یک درصد فکر می‌کرد این تیم در لیگ برتر نمی ماند، هرگز این تیم را نمی‌گرفت در صورتی که ما توافق کرده بودیم تا پایان فصل سرمربی تیم بمانم. اخراج من کار ظالمانه‌ای بود. مسئولان شهرداری‌ساوه پای حرف خودشان و جوانان این شهر بمانند چون می‌خواستند تیم را بومی کنند و من هم این کار را کردم اما قرار نبود اخراج شوم و طبق توافق باید تا پایان فصل می‌ماندم که اجازه ندادند.

ابطحی در پایان در مورد انصراف تیم‌ها از جام حذفی گفت: این اولین دوره جام‌حذفی است و باید با یک‌سری کارشناس برای برگزاری آن صحبت می‌کردند. افتخاری می‌خواست یک کار متفاوت انجام بدهد اما حساب شده نبود. اگر ۲ تا تیم از لیگ برتر به آسیا می‌روند باید می‌گفتند یک تیم از لیگ و یک تیم از جام‌حذفی به آسیا می‌رود تا هدف و انگیزه‌ای ایجاد شود اما تیم‌ها برای حضور در جام حذفی انگیزه‌ای ندارند و به همین دلیل انصراف می‌دهند. برای برگزاری جام حذفی باید کار کارشناسی انجام می‌دادند اما این کار را نکردند و تمام زحماتی که برای برگزاری این جام کشیدند، هیچ فایده‌ای نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز