خبرگزاری کار ایران

انصراف دبیری تبریز از جام‌حذفی فوتسال؛

شمسایی: برای تمرکز روی لیگ و کسب قهرمانی کناره‌گیری کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۹

تیم شهرداری تبریز بدون برگزاری مسابقه به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرد. تا به حال ۱۲ تیم از این جام کناره‌گیری کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم دبیری تبریز که قرار بود فردا در مرحله یک چهارم نهایی اولین دوره جام حذفی فوتسال به مصاف همشهری خود شهرداری برود از حضور در این مسابقات انصراف داد.

وحید شمسایی سرمربی این تیم در گفتگویی با ایلنا ضمن اعلام این خبر، دلیل این تصمیم را تمرکز کامل بر روی مسابقات لیگ به منظور قهرمانی در لیگ عنوان کرد.

شمسایی در ادامه افزود: نفس برگزاری جام حذفی نیکو است و در صورتی که مثل سایر کشورهای صاحب فوتسال نحوه برگزاری مسابقات اصلاح و از فشردگی غیر منطقی خارج شود، هم تیم‌های مدعی امکان حضور خواهند داشت و هم شاهد انصراف تعداد زیادی از تیم‌های لیگی نخواهیم بود.

بدین ترتیب تیم شهرداری تبریز بدون برگزاری مسابقه به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرد. تا به حال ۱۲ تیم از این جام کناره‌گیری کرده‌اند. فردا نیر ۳ بازی برای تعیین سه تیم دیگر مرحله نیمه نهایی بدین شرح برگزار خواهد شد:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۲ ساعت ۱۵

ماهان تندیس قم - نظام مهندسی کرمانشاه، سالن شهید حیدریان قم

پاس قوامین - تاسیسات دریایی ایران، سالن دستگردی تهران

میثاق تهران - مقاومت ایلام، سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز