خبرگزاری کار ایران

یکی از ۱۰ تیم برتر فوتسال جهان نباید منحل شود؛

کشاورز: گیتی‌پسند منحل شود فوتسال ایران ضربه مهلکی می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۸

ما بازیکن هستیم و در تصمیمات کلان باشگاه دخالت نمی‌کنیم چون در حیطه ما نیست. اینکه انحلال باشگاه حرفه‌ای هست یا نه را از علی طاهری مدیر عامل باشگاه بپرسید تا دلایلی خودش را توضیح دهد.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تمرینات گیتی پسند تعطیل می‌شود و ادامه کار باشگاه به جلسه هیات مدیره بستگی دارد.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد ا نحلال باشگاه گیتی‌پسند نظر خاصی ندارم و تمرینات تیم ما در حال حاضر تعطیل شده و ادامه کار باشگاه به جلسه هیات مدیره بستگی دارد تا تصمیم بگیرند کارشان را ادامه بدهند یا باشگاه را منحل کنند.

وی افزو د: ما بازیکن هستیم و در تصمیمات کلان باشگاه دخالت نمی‌کنیم چون در حیطه ما نیست. اینکه انحلال باشگاه حرفه‌ای هست یا نه را از علی طاهری مدیر عامل باشگاه بپرسید تا دلایلی خودش را توضیح دهد.

کشاورز در پایان گفت: ان‌شاء‌الله که این اتفاق نیفتد و گیتی‌پسند منحل نشود چون اگر این اتفاق بیفتد، ضربه مهلکی به فوتسال ایران می‌خورد. گیتی‌پسند جزو سرمایه‌داران بزرگ در فوتسال است و نباید به راحتی آنها را از دست بدهیم، ما هم بلاتکلیف هستیم و امیدوارم حل شود. ما الان جزو ۱۰ تیم برتر جهان هستیم و در فوتسال ما سابقه داشته که تیم‌ها منحل شوند. ما امیدوارم گیتی‌پسند منحل نشود چون فوتسال ما ضربه بزرگی خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر