خبرگزاری کار ایران

سرلوحه کار ما رفاقت و صمیمیت است؛

دبیری: آرزو داریم تراکتورسازی و دبیری امسال قهرمان شوند / فرش‌آرا تیم ریشه‌داری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۶

دبیری روز چهارشنبه ۱۸ دی در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در مشهد به مصاف فرش‌آرا خواهد رفت.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: امیدواریم با قهرمانی توامان دبیری در فوتسال و تراکتورسازی در فوتبال یک خاطره به یادماندنی در ذهن هواداران آذری نقش ببندد.

به گزارش ایلنا افشین دبیری گفت: در بازی با تاسیسات هواداران ما با ماشین های خودشان به تهران آمدند که باید قدر آنها را بدانیم. اینکه برخی ما را تراکتورسازی فوتسال تبریز قلمداد می‌کنند قابل ستایش و تقدیر است زیرا این رابطه میان هواداران ما و باشگاه تراکتورسازی دو طرفه است و به هر دو دو تیم تعصب خاصی داریم. همه ما آرزو داریم که تراکتورسازی و دبیری امسال قهرمان ایران شوند.

وی به اولین پیروزی تیمش در نیم فصل دوم اشاره کرده و ادامه داد: بازی با هلال‌احمر بازی خوبی بود که دو تیم فوتسال خوبی ارائه کردند. با شرایط خوبی که در تعطیلات داشتیم بازیکنان ما باز هم در شرایط آرمانی بودند و بازی خوبی کردند. در نیمه اول با وجود موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم به دلخواه خود نرسیدیم اما در نیمه دوم بعد از اینکه باخت هلال‌احمر مسجل شد خشونت آنها زیاد شد.

دبیری با اعلام اینکه توقع بازی خشن از تیم همشهری‌اش را نداشته تاکید کرد: اگر داور به موقع با این صحنه‌ها برخورد نکند ممکن است یک بازیکن ما را تا آخر فصل از دست بدهیم اما خدا را شکر که به خیر گذشت. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و با وجود شرایط همدلی و رفاقت و اینکه تمام پرداخت‌ها و پاداش‌های تیم هم به موقع بوده می‌رویم تا به دلخواه خود که قهرمانی است برسیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز در خاتمه بازی با فرش‌آرا را یک بازی جذاب می‌داند: بازی با فرش‌آرا که تیم ریشه داری است امیدواریم بازی تماشاگر پسند و خوبی از آب در بیاید. سرلوحه کار ما در دبیری رفاقت و صمیمیت است که سعی کرده ایم به آن بها بدهیم. کادر فنی ما نسبت به سایر تیم ها بیشتر تلاش می کنند که در نتایج نمود دارد. بهترین هواداران را هم داریم که نقطه قوت است و بچه ها نیز روحیه خوبی دارند.

اضافه می‌شود دبیری روز چهارشنبه ۱۸ دی در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در مشهد به مصاف فرش‌آرا خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز