خبرگزاری کار ایران

یارمحمدی خبر داد:

۲ بازی دوستانه بانوان فوتسال ایران و عراق در تهران

کد خبر : ۱۲۳۷۶۵

تیم ملی فوتسال بزرگسالان عراق امروز وارد ایران می‌شود تا دو دیدار دوستانه با تیم ملی بزرگسالان و امید ایران داشته باشد.

رئیس دپارتمان کمیته فوتسال درباره برنامه های پیش روی تیم ملی بزرگسالان و امید به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، لیلا یارمحمدی گفت: فردا پنجم آذرماه تیم ملی فوتسال بزرگسالان با تیم رسانه‌های ورزش در قالب بازی خیریه یک دیدار خواهد داشت که این بازی راس ساعت ۱۴:۰۰ در سالن هندبال برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم ملی فوتسال بزرگسالان عراق امروز وارد ایران می‌شود تا دو دیدار دوستانه با تیم ملی بزرگسالان و امید ایران داشته باشد. بر همین اساس تیم ملی امید ایران و تیم ملی بزرگسالان عراق روز پنجشنبه ۷ آذرماه راس ساعت ۱۶:۰۰ و تیم ملی بزرگسالان ایران و عراق روز جمعه هشتم آذرماه راس ساعت ۱۶:۰۰ برگزار میشود تا هر دو تیم علاوه بر کسب تجربه، به آمادگی لازم برسند. هر دو دیدار فوق در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

رئیس دپارتمان کمیته فوتسال در ادامه از عقد قرارداد با شرکت پیشگامان برای برگزاری دو دیدار دوستانه فوتسال ایران و روسیه خبر داد و گفت: با شرکت پیشگامان قرار داد بستیم تا کلیه هزینه های این دو دیدار دوستانه را در شهرستان یزد بر عهده بگیرند. ضمن اینکه دیدار دوستانه تیم های ملی امید و بزرگسالان ایران با تیم های ملی امید و بزرگسالان روسیه از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

یار محمدی در پایان گفت: نامه ای را به فدراسیون فوتبال روسیه ارسال خواهیم کرد تا در صورت امکان علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی و مصطفی نظری را برای دو بازی دوستانه با روسیه در اختیارمان قرار دهند. در واقع با برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای تدارکاتی قصد داریم تا روند رو به رشد را در این رشته ورزشی مهیا کرده و بهتر از گذشت عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز