خبرگزاری کار ایران

پس از معرفی نامزد بهترین‌های آسیا؛

جنتی: مایه افتخار است ۲ کاندیدا معرفی کردیم / حواشی، به فوتبال و فوتسال ما ضربه زده

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۳

حضور دو نام از گیتی‌پسند می‌تواند مایه افتخار اصفهان و تمام ایران باشد. این نشان می‌دهد تلاش‌های باشگاه کم کم به بار نشسته است.

علیرضا جنتی درباره معرفی ۲ کاندیدا از باشگاه گیتی‌پسند جهت کسب عناوین بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا گفت: با شنیدن این خبر خوشحال شدم و مایه افتخار ما است که گیتی‌پسند توانسته تا این حد در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رییس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند پس از معرفی نامزدهای بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۳ اظهار داشت: این افتخارات می‌تواند مصداق ضرب المثل معروف " مزد آن گرفت؛ جان برادر که کار کرد " باشد، حضور دو نام از گیتی‌پسند می‌تواند مایه افتخار اصفهان و تمام ایران باشد. این نشان می‌دهد تلاش‌های باشگاه کم کم به بار نشسته است.

وی با اشاره به مشکلات مالی که برای مجموعه گیتی‌پسند به وجود آمد، افزود: سال سختی را سپری کردیم. مشکلاتی که برای تمام بدنه اقتصاد در سال ۹۲ به وجود آمد موجب شد تا گروه صنایع گیتی‌پسند نیز با مشکلات بزرگی روبرو شود و حتی کار را برای احداثبزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه در اصفهان که قرار است با نام گیتی‌پسند راه‌اندازی شود با مشکل روبرو کند، با این حال به محض برطرف شدن مشکلات و تامین منابع مالی این مجموعه بزرگ ورزشی را سریعا احداثمی‌کنیم.

جنتی افزود: باشگاه بزرگی همچون گیتی پسند که می‌خواهد در سطح آسیا و حتی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد باید از نظر زیرساختی روی پای خود بایستد، به همین دلیل به فکر احداثچنین مجموعه ورزشی افتاده ایم و کماکان روی آن کار می‌کنیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به موفقیت‌های اخیر این باشگاه در عرصه داخلی و جهانی افزود: اینکه تیم فوتسال این باشگاه در سال ۲۰۱۲ می‌تواند جزو ۱۰ تیم برتر باشگاهی فوتسال دنیا معرفی شود کار کمی نبود، این نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم و می‌خواهیم با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد باشگاه در بعد فوتسال افزود: امسال هم تلاش می‌کنیم برای سومین سال پیاپی به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم و خاطره تلخ باخت به تیم چونبوری تایلند را در فینال جام باشگاه‌های آسیا از اذهان پاک کنیم.

جنتی با اشاره به عملکرد تیم فوتبال گیتی‌پسند نیز افزود: این تیم از هیچ لحاظ مشکلی برای نتیجه نگرفتن ندارد، می‌توانیم با مدیریت و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در کنار تیم، گیتی‌پسند را به لیگ برتر فوتبال هدایت کنیم. من به این تیم امید زیادی دارم و در صورتی که در خانه امتیازات لازم را کسب کنیم یکی از تیم‌های صعود کننده خواهیم بود.

وی با اشاره به آکادمی باشگاه گیتی پسند در دو رشته فوتبال و فوتسال افزود: این باشگاه هم اکنون در هر دو رشته فوتبال و فوتسال در رده‌های ۸ تا ۱۴ سال، نوجوانان و جوانان استعدادیابی دارد و می‌خواهیم ظرف چند سال آینده استعدادهای پرورش یافته در تیم‌های پایه و آکادمی خود را در تیم‌های بزرگسالان تزریق کنیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اشاره‌ای نیز به رسانه‌ها کرد و ضمن قدردانی از نقدهای رسانه‌ها از گیتی‌پسند افزود: پرداختن بیش از اندازه به حواشی، به فوتبال و فوتسال ما ضربه زده و کار را از لحاظ فنی با مشکل روبرو می‌سازد، خواسته من از رسانه‌ها این است ضمن ارائه نقدهای منصفانه خود، ما را در پیشبرد اهداف‌مان یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز