خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی گرندپریکس - برزیل؛

افتخاری: بازیکنان آماده رقابت با آرژانتین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۶

این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می‌شود و امیدوار هستیم که تیم ملی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

سرپرست کمیته فوتسال پیش از دیدار ایران و آرژانتین از سری رقابت‌های جام جهانی کوچک(گرندپریکس) به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان گفت: بازیکنان کاملا آماده‌اند تا به مصاف آرژانتین بروند. خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و آخرین تمرین تیم ملی شب گذشته زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

وی افزود: در نشست هماهنگی مسئولین تیم‌ها که برگزار شد مقرر شد تا تیم ملی بامداد چهارشنبه با لباس یکدست قرمز به مصاف تیم آرژانتین برود.

افتخاری درباره آنالیز بازی‌های آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین دیدار دوستانه یا بازی نداشته که کادر فنی آن را آنالیز کند اما تیم برزیل چند دیدار دوستانه پیش از رقابت‌های گرندپریکس برگزار کرد که کادر فنی به همراه بازیکنان این دیدارها را از نزدیک نظاره و آنالیز کرده اند.

سرپرست کمیته فوتسال درباره بازی‌های تدارکاتی که ملی‌پوشان پیش از آغاز رقابت‌های گرندپریکس انجام داده‌اند، گفت: خوشبختانه ۳ بازی خیلی خوب برگزار شد که بازیکنان در هر ۳ بازی تیم برتر میدان بودند و به آمادگی خوبی رسیده‌اند ضمن اینکه تجربه فنی‌شان بیشتر از قبل شده و آمادگی خوبی دارند تا به مصاف تیم آرژانتین بروند.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می‌شود و امیدوار هستیم تیم ملی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز