خبرگزاری کار ایران

استقلال با پیروزى در هفته یازدهم جاى پیکان را گرفت

هفته یازدهم لیگ برتر نونهالان / استقلال 2 پیکان 1

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۵۷

در هفته یازدهم لیگ برتر نونهالان تیم استقلال توانست با شکست پیکان سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، نوید فریدى مربى استقلال در خصوص بازى امروز گفت: همانطور که گفته بودم این بازى یک فینال بود براى هر دو تیم ، به خاطر اختلاف دو امتیازى بین ما و پیکان و ما توانستیم با بازى خوب و توانایى رو به پیشرفت بازیکنانمان برنده بازى باشیم و یک امتیاز از پیکان نیز پیشى گرفتیم. هر چند تیم پیکان هم خوب بازى کرد و تیم بسیار خوبى است و چند بازیکن خوب دارند و به کادر فنى پیکان نیز خسته نباشید مى گویم. 

به هر حال ما بهتر بودیم و تقربیا" بیشتر دقایق بجز  دقایق پایانى  ما در زمین آنها بودیم و مالکیت بازى از آن ما بود.

هفته یازدهم لیگ برتر نونهالان / استقلال 2 پیکان 1

فریدى افزود : این تیم لیاقت قهرمان شدن را دارد و کادر فنى در این باور است که این تیم در نیم فصل دوم مقتدرانه پیش خواهد رفت. به نظرم همه بازیکنان ما خوب و عالى بودند اما بهترین بازیکنمان را مى توان عرشیا بابایى نام برد که هم زننده گل اول با پاس گل پرهام خانمحمدى بود که با شوت بیست و پنج مترى دروازه حریف را باز کرد و هم با فرار زیباش و دور زدن دفاع راست حریف آریا شکرى زننده گل دوم را در موقعیت گل قرار داد و پاس گل خوب و حرفه اى که این روزها کمتر از بازیکنان میبینیم داد ، اکثرا" در موقعیت شش قدم خودشان ضربه به دورازه مى زنند که عرشیا با از خود گذشتگى و دور زدن از کنار مدافعین پیکان بازى خوب خودش را تکمیل کرد. 

به تمام بازیکنان از طرف  کادر فنى، مقدادخدابنده، امیر مشارى، محمد مهدى یعقوب و فرهاد بنایى عزیز به بازیکنان خسته نباشید گفته و تبریک مى گویم . از فرداتمرکزمان براى بازى بعد و هفته دوازدهم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز