خبرگزاری کار ایران

برتری دیگر برای نونهالان آبی‌پوش؛ استقلال 1 - 0 کیوج

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۴۰۷

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان تیم استقلال موفق به برد ١-٠در خانه تیم کیوج شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر رده‌های پایه برد دیگر استقلال این بار مقابل تیم کیوج رقم خورد و با تک گل امیر مرادى آبی پوشان 3 امتیاز کسب کردند.

نوید فریدى مربى استقلال در همین خصوص گفت: امروز بازیکنانمان با تمام توان وعالى بازى کردند و خواسته هاى کادر فنى رادر زمین تا حدودى پیاده کردند که اگر ضربات آخر را کمى بیشتر دقت میکردند به گلهاى بیشترى دست پیدا مى کردیم.

 به این تیم براى قهرمانى خیلى امیدوار شده ایم و امید وارم همینطور هرروز بهتر شویم، من فکر میکنم تیمى که از ٦ بازى ٤ برد دارد آینده روشنى در انتظارش مى باشد. من مقام قهرمانى را با تیم نوجوانان پیام تهران با مربیگرى بهمن رنجبران و احمد ذبیحى و استاد محمود بیداریان در رده پایه وقتى بازیکن بودم تجربه کردم و امید وارم در جایگاه مربیگرى نیز به این مقام  دست پیدا کنم  و همچنین امیدوارم از تیم ما بازیکنان بیشترى به تیم ملى دعوت شوند و همانطور که قبل از شروع مسابقات لیگ گفتم از بازیکنانمان بیشتر خواهید شنید.

برتری دیگر برای نونهالان آبی‌پوش؛ استقلال 1 - 0 کیوج

این بازى را با گل زیباى امیر مرادى پشت سر گذاشتیم و از همین الان تمرکزمان را براى بازى بعد با تیم کیا گذاشتیم . 

نوید فریدى در ادامه عنوان کرد: امروز محمدرضا نظرى پور مربى با سابقه و مدرس AFC و استاد بنده در کلاسهاى مربیگرى کنفدراسیون آسیا به نمایندگى آقاى صادق ورمزیار ریس آکادمى استقلال به دیدن مسابقه امروز و همایت تیم ما آمدند و باعث افتخار و خوشحالى بنده و دیگر همکارانم در کادر فنى مى باشد حضور ایشان، و امید است در آینده از تجربیات ایشان بهرمند شویم وبا قدرت بیشترى رو به جلو و قهرمانى حرکت کنیم.

کادرفنی آبی پوشان در این بازی را مقداد خدابنده، محمد مهدی یعقوب، امیر مشاری تشکیل دادند و سرپرستی تیم هم به عهده احسان سلگی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز