خبرگزاری کار ایران

حضور هواداران کار قطری‌ها را دشوار می‌کند

طیبی: یک افسوس در اردوی تیم ملی داریم/ جو اردو به بازیکنان انگیزه می‌دهد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: جو حاکم بر اردوی ایتالیا فضایی پرانگیزه را برای بازیکنان تیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد طیبی، درباره وضعیت اردوی تیم ملی در ایتالیا اظهار داشت: شرایط خوبی برای تیم ملی در ایتالیا فراهم شده است. خوشبختانه همه چیز به بهترین نحو آماده است تا بازیکنان بتوانند برنامه‌های کادر فنی را برای آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی پیاده کنند.  شاید افسوسی که وجود دارد این باشد که چرا شرایطی فراهم نشد که در اردوهای قبلی هم به آمادگی‌مان اضافه کنیم اما حتما با تلاش بازیکنان و برنامه‌ای که کادر فنی تنظیم کرده از فرصت کم باقی مانده استفاده می‌کنیم تا بتوانیم تا قبل از بازی یازدهم شهریور به آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: شرایط خوشبختانه خوب است و فکر می‌کنم همه چیز تحت کنترل کادر فنی است. نکته‌ای که برای من بسیار جالب است اینکه فضای اردو به گونه‌ای است که ناخودآگاه به بازیکنان تیم انگیزه مضاعف می‌دهد و همین فکر می‌کنم بتواند به تیم ملی در بازی‌های یازدهم و شانزدهم شهریور کمک کند. همه از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان و کادر پزشکی و تدارکات جوری تلاش می‌کنند که می‌شود به موفقیت در دو بازی برابر قطر و چین خیلی امیدوار بود.

مدافع تیم ملی با بیان اینکه برای موفقیت تیم ملی به دعای مردم، حمایت رسانه‌ها  و مسوولان نیاز داریم، افزود: پیروزی و موفقیت تیم ملی را در نهایت به پای ایران می‌نویسند و به خاطر همین کل اعضای تیم ملی این انگیزه را دارند که موفقیت را برای مردم ایران هدیه بیاوریم. 

طیبی درباره وضعیت تیم ملی قطر هم گفت: شاید در گذشته قطر خیلی حریف مهمی برای فوتبال ایران به حساب نمی‌آمد اما آنها در این سه، چهار سال پیشرفت زیادی داشته‌اند. نتایج تیم‌‌های باشگاهی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا و امکاناتی که برای فوتبالشان فراهم شده، نشان می‌دهد که چه هدفی را دنبال می‌کنند. آنها به هر حال میزبان جام جهانی 2022 هستند و با تقویت تیم‌های باشگاهی‌شان، شرایطی را ایجاد کرده‌اند که در نهایت به سود تیم ملیشان تمام می‌شود. ضمن اینکه بازی‌های اول در چنین مسابقاتی معمولا اهمیت زیادی دارد و خیلی مهم است که بتوانیم شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم. حضور و کمک هواداران تیم ملی در بازی با قطر می‌تواند برگ برنده ما باشد و مطمئنا ورزشگاهی با حضور یکصد هزار تماشاگر کار قطری‌ها را در دیدار برابر ایران بسیار مشکل‌تر خواهد کرد.

 

کد خبر : ۴۰۱۳۷۱