خبرگزاری کار ایران

امیر شقاقی: برگزاری تمرینات برای آماده‌سازی کافی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا میزان آمادگی ملی‌پوشان را ارزیابی کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: از ابتدای سال 95 تمرینات اردویی خود را در کمپ تیم‌های ملی برگزار کرده و با توجه به امتحانات بازیکنان، یک ماه نیز اردوی تدارکاتی برگزار نشد. در مدت 5 ماه اردوی آماده‌سازی، بازیکنان دیدار تدارکاتی قوی نداشتند که بتوانیم آنها را محک بزنیم و ارزیابی کنیم.

وی گفت: در هر اردو حداقل باید یک یا دو بازی تدارکاتی داشته باشیم تا نتیجه تمرینات مداوم در اردو را ببینیم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: بسیاری از بازیکنان تیم ملی در رقابتهای لیگ برتر حضور دارند و بازی با تیم‌های داخلی که هم سطح این ملی‌پوشان است، کمک چندانی به آمادگی و ارزیابی بازیکنان ندارد.

 امیر شقاقی در پایان گفت: هر چقدر بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم به همان میزان عملکرد موفق‌تری خواهیم داشت. بازیکنانی که در اختیار دارم با تلاش و انگیزه بالا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، اما برگزاری تمرینات برای آماده‌سازی کافی نیست و امیدوارم با برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی تیم آماده‌ای را به مسابقات اعزام کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۶۳۱۱