خبرگزاری کار ایران

بارانی: پیکان تیم ضعیفی نیست/ از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید: پیکان بازیکنان با تجربه و جوان خوبی دارد که می‌توانند کار را برای سایر تیم‌ها سخت کنند.

صادق بارانی، بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در حال حاضر تمرینات ما برای بازی با گسترش فولاد پیگیری می‌شود. آنالیزورهای ما نقاط ضعف و قوت گسترش فولاد را به بازیکنان گوشزد کردند و ما هم بر همین اساس تمرین می‌کنیم.

بارانی در خصوص قرعه سخت تیم پیکان در چند بازی ابتدایی لیگ گفت: ما بازی‌های سختی در هفته‌های ابتدایی داریم اما باید قبول کنیم که پیکان تیم ضعیفی نیست که از رویارویی با سایر تیم‌ها بترسد. پیکان بازیکنان با تجربه و جوانی در اختیار دارد که می‌تواند کار را برای تیم‌های دیگر سخت کند.

انتهای فصل پیکان در چه رتبه‌ای قرار می‌گیرد؟ بارانی در پاسخ به این سوال گفت: بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت پیکان انجام می‌دهند. ما سعی داریم در میانه‌های بالای جدول قرار بگیریم که احساس می‌کنم با وجود بازیکنان‌مان می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد مدعی‌ قهرمانی لیگ برتر گفت: پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در فصل نقل‌ و انتقالات خوب عمل کردند و از تیم‌های اصلی مدعی قهرمانی هستند. به طور کلی نمی‌توان قهرمان را از الان پیش‌بینی کرد چرا که همه تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۰۹