خبرگزاری کار ایران

فریاد مظلومی بر سر فخرالدینی

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال در باران شدید از ساعت 17:30 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شدت باران به حدی بود که اعضای تیم فوتبال استقلال برای انجام تمرین تاکتیکی با مشکلاتی جدی روبه رو شدند.

عادل شیحی همچنان شرایط  حضور در تمرینات استقلال را ندارد اما نکته عجیب اینجاست که پروپچیچ هم ظاهرا با مصدومیت روبه رو شده است و به همین او مثل روز دوشنبه امروز هم در تمرینات غایب بود.

پرویز مظلومی امروز بسیار جدی تمرینات استقلال را زیرنظر گرفته است. او در صحنه ای که میلاد فخرالدینی در انجام وظایفش اشتباه کرد تمرین را قطع کرد و سر او فریاد کشید و گفت همین کارها را می کنی که ما گل می خوریم.

 مجید صالح هم امروز در کنار پرویز مظلومی نقشی جدی در تمرینات دارد.

بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین کارهای کششی بدن های خود را گرم کردند و  بعد از آن به دلیل بارش شدید باران بازیکنان مجبور شدند در یک نیمه زمین فوتبال درون تیمی بازی کنند.

 مهدی رحمتی و وحید طالب لو ابتدا جدا از سایر بازیکنان در تمرین شرکت کردند ولی بعد از آن به تمرینات گروهی اضافه شدند.

 امروز حدود 30 هوادار در تمرین استقلال شرکت کردند و بازیکنان را یکی یکی تشویق می کنند. تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 روز جمعه به مصاف صبا خواهد رفت.

تمرین تاکتیکی امروز در حضور پرویز مظلومی و در حالی که سرمربی استقلال خودش برنامه‌ها را زیرنظر داشت، برگزار شد. در انتهای تمرین امین حاج محمدی دچار مصدومیت شد.

هواداران تیم استقلال در طول تمرین امروز بارها و بارها نگران فینال جام حذفی بوده و اعتقاد داشتند که این تیم با این سبک بازی در غیاب حیدری و شهباززاده، کار دشواری در پیش دارد.

بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز بلافاصله راهی رختکن شدند تا بیش‌تر خیس نشوند.

بازیکنان استقلال صبح فردا ساعت 11 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد و سپس تهران را به مقصد قم ترک می‌کند. اعضای تیم استقلال قرار است در هتل خورشید قم مستقر شوند.

 

 

کد خبر : ۳۷۰۳۱۷