خبرگزاری کار ایران

تاج چالش بزرگی را انتخاب کرد

سید جلال حسینی: تیم ملی در مرحله صفر است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۱۲۳

سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال چالش جدیدی را انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا و نقل از سایت فوتبال ایران، حسینی در مورد انتخاب تاج می گوید: به تاج تبریک می‌گویم. او با شرایط فوتبال ایران آشنا است و کار سختی را شروع کرد. تاج چالش بزرگی را انتخاب کرد و باید نهایت تلاش خود را برای موفقیت‌های بزرگ انجام بدهد. فوتبال به‌خاطر انتخابات فراموش شده بود، ولی امیدوارم رئیس جدید فدراسیون به مشکلات فوتبال و تیم ملی رسیدگی کند.

حسینی ادامه می دهد: الان زمان زیادی تا شروع رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی نداریم و برای رقابت با تیم‌هایی که همگروه ما هستند، در مرحله صفر قرار داریم. ما از لحاظ امکانات صفر هستیم و برای جنگیدن با تیم‌های پرقدرت آسیا که هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند، با این شرایط نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. امیدوارم تیم ملی و همچنین نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از لحاظ امکانات و شرایط مالی به‌خوبی ساپورت شوند.

مدافع نفت تهران در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه نفت به بازیکنان قول کتبی داده که آنها درنهایت طلب‌هایشان را دریافت کنند می گوید: ما به وظیفه‌ای که درمورد قراردادمان داشتیم عمل کردیم. امسال خیلی سختی کشیدیم، در خیلی از بازی‌ها هتل نداشتیم و با مشکل لباس و تغذیه مواجه بودیم. مشکلات مالی هم که کاملا روشن بود، ولی حالا باشگاه به بازیکنان قول کتبی داده که ما به پول‌هایمان برسیم.

ظاهرا دو خریدار برای خریدن امتیاز باشگاه نفت وارد عمل شده‌اند که حسینی در این خصوص گفت:  ما هم این خبرها را می‌شنویم. باشگاه به بازیکنان برگه کتبی داده که از باشگاه نفت طلبکار هستیم. امیدوارم افراد جدیدی که امتیاز باشگاه نفت را می‌خرند، حق و حقوق بازیکنان را به‌طور کامل بدهند و سپس به‌فکر آینده تیم باشند. در گذشته شاهد این بوده‌ایم که بعضی‌ها فلان باشگاه را خریداری کرده‌اند، ولی طلب بازیکنان را نداده‌اند. امیدوارم این اتفاق برای باشگاه نفت رخ ندهد و ما به حق و حقوق خودمان برسیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد تصمیم خاصی گرفته‌ای گفت: تصمیمی نگرفته‌ام و با هیچ تیمی هم صحبت نکردم. منتظرم تا بازی‌های لیگ تمام شود. در فوتبال ایران معمولا هیچ چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. حتی یک بازیکن وقتی قرار است با یک تیم قرارداد امضا کند، نمی‌داند که آن تیم درنهایت چه سرنوشت پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز