خبرگزاری کار ایران

ویسی: از گواردیولا بودن خوشحال بودم اما می خواهیم لستر باشیم

ویسی که تا پیش از این گواردیولای ایران بود به دنبال این است که موفقیت رانیری در لیگ انگلیس را در لیگ برتر ایران هم تکرار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی که چند سال گذشته بعد از اولین موفقیتش در فوتبال ایران لقب گواردیولا را از آن خود کرد حالا به دنبال لقب جدیدی است. البته این بار هدف او یک لقب تیمی است؛ «لستر ایران».

بعد از قهرمانی لیسترسیتی در لیگ انگلیس همه تیم‌های کوچک در تمام لیگ ها امید این را پیدا کرده اند تا بتوانند در حضور غول های ثروتمند و پرستاره قهرمان شوند. در ایران، این استقلال خوزستان است که این فرصت را دارد تا بتواند موفقیت لستر را در لیگ ایران تکرار کند.

عبدالله ویسی در این مورد گفت:«ابتدا که این صفت برای من انتخاب شد خیلی خوشحال شدم اما امیدوارم بتوانم از این به بعد با قهرمانی در ایران، خودم باشم. لسترسیتی قهرمان ایران شد و امیدوارم که بتوانیم همچون لستر ما هم قهرمان ایران شویم. پروسه ۳ ساله‌ای داشتیم که البته سال نخست برای بقا جنگیدیم، سال دوم اشتباهاتی داشتم که سبب شد خطر سقوط تهدیدمان کند. اما امسال با درست گام برداشتن شانس قهرمانی داریم. تمرکز لازم را داریم تنها مشکل ما مصدومیت زهیوی و کولیبالی است که امیدواریم برسند.»

 

 

 

کد خبر : ۳۶۸۶۷۸