خبرگزاری کار ایران

تشکر افشارزاده از لیدرهای استقلال

سرپرست باشگاه استقلال از لیدرهای هواداران تیم فوتبال این باشگاه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در پیامی از زحمات کانون مشوقان این باشگاه تشکر کرد. در این پیام آمده است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

استقلال تهران، این تیم بزرگ و محبوب و پرافتخار ایران و آسیا، همواره با تکیه بر یار دوازدهم خود که هواداران پرشور، فهیم و بی‌ادعای آبی به‌حساب می‌آیند، در عرصه فوتبال ایران و پهنه قاره کهن، افتخارآفرینی کرده است. نقش مشوقان باشگاه استقلال در موفقیت‌های این باشگاه 70 ساله انکارناپذیر است و تفاوت تیم‌های مردمی، ریشه‌دار و محبوب فوتبال با دیگر تیم‌ها و حدفاصل آنها، تنها یک کلمه است، هوادار. به‌یقین، ترنم سرودهای آبی در ورزشگاه‌ها که علاوه بر دادن انگیزه به بازیکنان استقلال، لرزه بر اندام حریفان آبی‌ترین تیم دنیا می‌اندازد، یا تلاش برای سر دادن غریو پرشور تماشاگران حامی استقلال، چه زمانی که این تیم عقب است و نیاز به جبران نتیجه دارد، چه هنگامی که از حریفان پیش می‌افتد، از بارزترین نمونه‌های فعالیت مشوقان و در رأس آن‌ها لیدرهای زحمتکش باشگاه استقلال است.

همچنین سامان دادن به حامیان استقلال برای تشویق هرچه بهتر تیم و تلاش برای خنثی کردن توطئه برخی سودجویان که با شعارهای جهت‌دار سعی در تخریب وجهه استقلال برای ضربه زدن به این تیم و رسیدن به اهداف شخصی خود دارند، هم از نمودهای برجسته فعالیت این قشر زحمتکش در حمایت از پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال ایران در آسیاست. مدیریت باشگاه استقلال به این وسیله از زحمات کانون مشوقان این تیم، به ویژه لیدرهای باشگاه استقلال که از دیرباز، در سرما و گرما، در ایران و خارج از کشور، هنگام موفقیت و هنگام شکست، همیشه یاور استقلال بوده‌اند، قدردانی می‌کند. امید است با توجه به شرایط حساس و ویژه استقلال در سه هفته پایانی لیگ پانزدهم و فینال جام حذفی و نیاز مبرم بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره استقلال به همراهی و همدلی هواداران تیم در این برهه سرنوشت‌ساز، بار دیگر سکوهای آبی با حضور اعضای محترم کانون مشوقان استقلال به اصلی‌ترین جبهه حمایت از تیم در این نبردها تبدیل شود.

با احترام دوباره بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال.

کد خبر : ۳۶۵۵۲۰