خبرگزاری کار ایران

اتفاقی نیفتاده که هواداران نگران باشند

ابراهیمی: اگر بد بودیم این همه گل نمی‌زدیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۳۳۹

امید ابراهیمی زننده تنها گل استقلالی‌ها در مقابل همتایان اهوازی خود در بازی روز گذشته می‌گوید برای استقلال اهوازی ها احترام زیادی قائلم اما ما باید این بازی را به سود خود به پایان می رساندیم.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در نشست مطبوعاتی تعیین شده توسط باشگاه استقلال در بین خبرنگاران گفت: اول به استقلال اهواز تبریک می‌گویم که توانست در تهران یک امتیاز بگیرد. جای توجیه برای ما نیست، ما نتوانستیم در زمین خودمان 3 امتیاز را بگیریم. با تمام احترامی که برای اهوازی‌ها قائلم این تیم اکنون در قعر جدول است بنابراین ما باید پیروز می شدیم. امیدوارم این اتفاق در بازی‌های بعدی نیافتد و بتوانیم با تمرکز کامل 3 امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم روندی که در بازی‌های قبلی داشتیم را باز هم ادامه دهیم و حتی در مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند امتیاز بگیریم. ما باید 3 امتیاز این بازی به دست می‌آوردیم.

وی در رابطه با مقایسه بازی این تیم با پرسپولیس از نظر جذابیت گفت: ما با هیچ تیمی خودمان را مقایسه نمی‌کنیم چه تیم رقیب و چه تیم‌های دیگر، ما کار خودمان را می کنیم و سعی می کنیم که بازی هایمان را با موفقیت سپری کنیم. ما بهترین خط حمله را داریم و تلاش می کنیم که بیشتر از همیشه موفقیت به دست بیاوریم. من نظرم این است که علیرغم صحبت هایی که گفته می شود تیم ما خوب بازی می کند در غیر اینصورت نمی توانست این همه موقعیت گل ایجاد کند و بهترین خط حمله را به دست بیاورد.

هافبک استقلالی ها در رابطه با نگرانی های هواداران این تیم گفت: ما هم مانند تیم های دیگر کمبود داریم من نگفتم که کم و کسری نداریم. ما بعد از تعطیلات هنوز نتوانستیم مانند نیم فصل اول بازی کنیم. اگر مثل بازی اول فصل با تمرکز بازی می کردیم می توانستیم امتیاز بگیریم. مشکل ما هم از همین جا شروع شد. ما سعی می کنیم بهترین تمرینات را انجام دهیم و با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم تا بتوانیم نگرانی ها را برطرف کنیم و خیال هواداران را از بابت موفقیت راحت کنیم.

ابراهیمی در رابطه با عدم یارگیری استقلال گفت: ما از اول فصل این مشکل را داشتیم و به دنبال اضافه کردن یک بازیکن بودیم اما این اتفاق نیفتاد تا اینجا هم همه راضی هستند و توانستیم در صدرجدول بایستیم. اگر می توانستیم بازیکنی هم اضافه کنیم، می‌توانستیم نتیجه گیری بهتری داشته باشیم نمی گویم کمبود داریم اما اگر بازیکنی بود شاید وضعیت بهتری پیدا می کردیم. حال سعی می کنیم با تمرینات بیشتر به مانند اول فصل نتیجه‌گیری کنیم تا تیم در صدرجدول بماند.

ابراهیمی ادامه داد: ما کادرفنی باتجربه و قدرتمندی داریم افرادی که سال‌هاست کار می کنند و تجربه دارند. تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد که توانسته اند در صدر لیگ بایستند. تنها کاری که باید بکنیم این است که در خور نام استقلال به بازی هایمان ادامه دهیم و مانند همیشه مدعی باشیم تا هواداران خوشحال باشند.

ابراهیمی در خصوص صحبت‌های خود با جابر انصاری در میانه‌های بازی دیروز گفت: درگیری وجود نداشت، بازیکنان تیم با یکدیگر دوست هستیم و آنقدر رفاقتمان زیاد است که فشار بازی روی آن تاثیر نمی گذارد. در آن صحنه من به جابر گفتم که ای کاش آن توپ را طور دیگری عمل می کرد و بدون شک ما هیچ مشکلی نداریم و ارتباط بین ما همیشه عالی است.

هافبک استقلال درباره نگرانی هواداران و پایان ناخوش بازی های این تیم در بازی های سال های گذشته ادامه داد: هر سال بازی‌ها شرایط خود را دارند. امسال هم شرایط خاص خود را دارد. نمی توان از اکنون پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد ما باید فقط تلاش کنیم که مشکلاتی ایجاد نشود که در نهایت به تیم ضربه بزند. ما وجودمان را می گذاریم تا تیم نتیجه بگیرد و نگرانی را از هواداران بگیریم.

ابراهیمی در پایان گفت: نمی دانم این گلایه است یا خواهش اما از هواداران می‌خواهم از ما حمایت کنند اتفاقی نیفتاده که بخواهند نگران باشند. اتفاقی نیفتاده ما به فینال حذفی رسیده‌ایم و در لیگ هم صدرنشین هستیم، نمی‌شود با یک بازی به‌به‌ و چه‌چه شود و با یک شکست یا مساوی اوضاع تغییر کند و بچه ها زیر سوال بروند. تاکنون به من چیزی نگفته اند اما ما یک خانواده ایم و هر کدام از ما زیرسوال بروند، انگار که همه رفته اند. بازیکن جوان یکسال زحمت می کشد و می خواهد با روحیه کافی باعث افتخار استقلال باشد بنابراین نیاز به حمایت و تشویق هواداران دارد. آنها سرمایه های اصلی این باشگاه هستند و امیدوارم با کمکشان تیم را در صدر نگه دارند و این را بدانند که ما همیشه به کمکشان نیاز داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز