خبرگزاری کار ایران

با وزارت امورخارجه هماهنگی های لازم صورت گرفته است

سجادی: ایران آمادگی میزبانی تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مشکل خاصی برای برگزاری مسابقت در کشورمان نداریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی در گفت و گو با این پایگاه گفت: اعتقاد وزارت ورزش و جوانان و باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و فدراسیون فوتبال بر این است که مسابقات در داخل ایران برگزار شود زیرا ما مشکل خاصی برای برگزاری این دیدارها نداریم و حتی سایر مسابقات تیم های ملی کشورهای دیگر هم که در مقدماتی جام جهانی حضور دارند بنابرتشخیص کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران برگزار می شود. تیم های ملی سوریه، افغانستان و عراق در طی همین چند ماه اخیر دیدارهای ملی خود را درکشورما برگزار کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ادامه داد: از همه نظر ما تامین کننده همه موارد برای میزبانی مسابقات هستیم و اگر بنا بر اعتراض باشد ما این حق را داریم زیرا ما کشوری نیستیم که درگیر مسائل خاصی باشیم اما کشوری که درخواست چنین موضوعی را داشته اکنون امنیت لازم را برای برگزاری چنین مسابقاتی از نظر ما ندارد.
دکتر سجادی گفت: طی همین چند روز آینده مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مابین نفت تهران و الجیش برگزار می شود که از نظر ما برگزاری چنین مسابقه ای با سایر مسابقات فرقی ندارد. علاقه مندان و طرفداران فوتبال در کشورمان مشتاق تماشای دیدار های تیم محبوبشان در شهر خودشان هستند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  به هماهنگی با وزارت امورخارجه در این موضوع اشاره کرد و افزود: در این زمینه با مسئولین وزارت امورخارجه تمامی هماهنگی های لازم به عمل آمده است.
دکتر سجادی در پایان گفت: در صورتی که چنین تصمیمی را کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد به طور حتم برای برگزاری مسابقات در آینده به مشکلات زیادی برخورد خواهد کرد، زیرا هر کشوری ممکن است با ارائه بهانه هایی غیرمنطقی خواستار برگزار مسابقات در کشوری ثالث شود.

 

کد خبر : ۳۴۵۰۰۷