خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی سایپا-استقلال‌خوزستان

ویسی: شکست در دو بازی قبلی را جبران می‌کنیم

عبدالله ویسی در نشست خبری دیدار تیمش برابر سایپا شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: اینکه بگوییم بازی‌ها حساس شده‌، حرفی تکراری است. تک امتیازها می‌تواند در جدول اثر گذار باشد. شرایط ما و سایپا یکسان است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دو بازی قبلی را جبران کنیم و سه امتیاز مصاف با سایپا را بگیریم.

او افزود: شرایط بالای جدول سخت شده است. سایپا هم مشابه ما مشکل دارد و فکر می‌کنم بازی پر استرس و خوبی دربیاید. دو تیم برای کسب سه امتیاز تهاجمی بازی می‌کنند و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

ویسی در پاسخ به سوالی درباره افت تیمش بیان کرد: افت و خیز برای همه تیم‌ها هست و ما انتظار این اتفاق را داشتیم. از طرفی دیگر در تعطیلات تمرکزمان به هم خورد. بیشتر تیم‌ها با بازیکنان ما تماس داشتند و این مسئله تمرکز ما را به هم زد. ما در اردوهای‌مان درگیر این مسئله بودیم و از این مسئله ضربه هم خوردیم. در حال حاضر تلاش می‌کنیم از مشکل فعلی عبور کنیم. تیم‌هایی پایین‌تر از ما هستند که ادعای آسیایی شدن و قهرمانی دارند. باید تلاش کنیم تا بالای جدول بمانیم و به اهدافمان برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره شخصیت تیمی‌اش اظهار کرد: وقتی که 17 بازی با قدرت بودیم، یعنی شخصیت تیمی ما بالاست. شخصیت آمپول نیست که تزریق کنیم. ما خودمان تلاش کردیم و به این وضعیت رسیدیم. مطمئنا شخصیت تیمی ما بالاست و امیدوارم که با جوانانمان ادامه دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اشتباه دروازه‌بان تیمش در بازی برابر فولاد گفت: خسوس یک نیم فصل عالی بود. طبیعی است که یک روز هم اشتباه کند. ما از او راضی هستیم. در مقابل فولاد روز ما نبود و مطمئنم که روزهای خوب از بازی با سایپا شروع می شود.

 

کد خبر : ۳۴۴۵۶۵