خبرگزاری کار ایران

مجمع فدراسیون فوتبال

عابدینی: از دیشب می‌دانستم که اساسنامه رای نمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۹۵۸

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: از شب گذشته به طور قطع خبر داشتم و می‌دانستم که اساسنامه رای نمی‌آورد.

به گزارش ایلنا، امیر عابدینی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص دستور کار این جلسه گفت: تصویب عملکرد و گزارش حسابرس و بازرس فدراسیون جزو برنامه‌های اصلی مجمع امروز بود و بحث زیادی در مورد آن شد به طوری که حدود 3 ساعت طول کشید و با اصلاحاتی تصویب شد.

وی با بیان این اصلاحات گفت: مالکیت سازمان لیگ یکی از این موارد بود و مورد دیگر مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود که در زمان ریاست دادگاه به آنها واگذار شده بود اما هنوز سندش در اختیار آنها قرار نگرفته است که رأی نیاورد. اما من خواهش کردم پیشنهاد من را بپذیرند مبنی بر اینکه مبالغ این دو ساختمان از درامدهای این دو باشگاه کسر شود که این هم رأی نیاورد.

عابدینی تصریح کرد: در خصوص مالیات آن مشکلاتی وجود داشت و قرار شد مالیات بازیکنان و کادر فنی تیم ملی و همچنین مدیران ادوار مختلف از سال 88 تا کنون بررسی و در بودجه دیده شود و در اختیار هیأت مدیره برای انجام قرار گیرد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص اساسنامه این فدراسیون نیز گفت: به خاطر اینکه 10 روز پیش فیفا اصلاحیه‌ای را فرستاده بود و این اصلاحیه مشخص نبود که با شرایط کشور ما آیا بومی‌سازی شده است یا نه و هنوز کارشناسی نشده بود نیاز به بررسی بیشتر داشت و پس از تجمیع نظرات تصمیم گرفته شد پس از نتیجه‌گیری نهایی تصویب شود. از شب گذشته به صورت قطعی خبر داشتم و می‌دانستم که اساسنامه رأی نمی‌آورد.

عابدینی درمورد زمان مجمع انتخابی فدراسیون نیز گفت: این موضوع به هیأت رئیسه سپرده شد و به نظر می‌رسد مجمع در اردیبهشت ماه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز