خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و در محل فدراسیون فوتبال؛

معارفه دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال بدون حضورخبرنگاران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۵۶

اگر قرار باشد به حواشی توجه کنیم از اصل ماجرا عقب می‌مانیم. باید فرصت‌ها را غنیمت بشماریم چرا که حاشیه همه جا هست. اولویت ما باید دوری از حاشیه ها و خدمت و توجه بیشتر به مردم باشد.

دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، اصلی ترین هدف خود را در این مسئولیت دوری از حاشیه ها و توجه به آرام سازی فضای فوتبال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تودیع و معارفه دبیرکل فدراسیون فوتبال صبح امروز یکشنبه در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران به محل این مراسم راه نیافتند و ناگزیر شدند تا پایان جلسه پشت درهای بسته بمانند.

مراسم تودیع و معارفه مهدی محمد نبی و علیرضا اسدی با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون، مهدی تاج، نایب رئیس دوم فدراسیون، عرب عامری، نایب رئیس سرپرستی فدراسیون در امور بانوان، روسا و مسئولین دپارتمان های فدراسیون فوتبال برگزار شد.

علیرضا اسدی که قرار است به عنوان سرپرست دبیرکلی فعالیت کند پیش از شروع این مراسم گفت: خداوند فرصتی را در اختیار بنده قرار داده تا به مردم خدمت کنم. امیدوارم از این فرصت استفاده کنم و لیاقت این را داشته باشم تا به مردم خدمت کنم.

اسدی در پاسخ به این پرسش یکی از خبرنگاران که آیا می‌تواند حاشیه های دبیرکلی فدراسیون را کنترل کند، گفت: اگر قرار باشد به حواشی توجه کنیم از اصل ماجرا عقب می‌مانیم. باید فرصت‌ها را غنیمت بشماریم چرا که حاشیه همه جا هست. اولویت ما باید دوری از حاشیه ها و خدمت و توجه بیشتر به مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز