خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

خطیبی: برای شکست پرسپولیس سه شیوه داریم / به ادینهو متکی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۵۹

برخی می‌گویند پرسپولیس دچار بحران شده است، اما من اعتقادی به این مسئله ندارم، ‌ در پنج، شش هفته ابتدایی نمی‌توان گفت تیمی دچار بحران شده است، هر تیمی اوایل فصل به مشکل برمی‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ‌ تیم ما متکی به ادینهو نیست و همه برای تیم زحمت می‌کشند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: دو تیم بازی قبل شان را برده‌اند و برای بازی فردا با روحیه به مصاف هم می‌روند. هدف ما کسب سه امتیاز است و البته پرسپولیس هم که میزبان این بازی است سه امتیاز را می‌خواهد، اما امیدوارم سه شیوه‌ای که از بازیکنان می‌خواهیم در زمین اجرا کنند که اگر یک شیوه را هم اجرا کنند می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم هر تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز شود و البته بازی بی‌حاشیه و تماشاگرپسندی ببینیم و امیدوارم هواداران ما که از تبریز می‌آیند حضور راحتی در استادیوم داشته باشند که البته عده‌ای از آنها دیروز هم به تهران آمده بودند.

خطیبی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی متکی به ادینهو است، افزود: نه متکی به او نیستیم، اتفاقا تنها تیمی هستیم که طبق آمار همه جوره به گل رسیدیم و از کناره‌ها، از عمق و شوت پشت محوطه جریمه به گل رسیدیم و تنها تیمی هستیم که با هر شیوه ای گل زدیم.

وی افزود: در دو بازی اول ادینهو را نداشتیم چون آماده نبود و سایر بازیکنان زحمت می‌کشیدند اما او که کم‌کم به فرم ایده‌آل رسید برای تیم مؤثر بود. در تیم ما نفر بازی نمی‌کند و ما یک تیم هستیم اما چون گل ها را ادینهو می‌زند اینطور دیده می‌شود اما باید بگویم در تیم ما همه زحمت می‌کشند.

خطیبی در مورد اینکه در شش بازی، پرسپولیس هشت امتیاز کسب کرده و آیا این مسئله بازیکنان تراکتورسازی را به اشتباه نمی‌اندازد، گفت: ‌ برخی می‌گویند پرسپولیس دچار بحران شده است، اما من اعتقادی به این مسئله ندارم، ‌ در پنج، شش هفته ابتدایی نمی‌توان گفت تیمی دچار بحران شده است، هر تیمی اوایل فصل به مشکل برمی‌خورد، پرسپولیس تیم بزرگ و کادر فنی خوبی دارد، به هر حال آنها اوایل لیگ نتایج خوبی نگرفته‌اند، اما نمی‌توان آنها را بحران‌زده دانست.

وی ادامه داد: این تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد و حالا هم می‌بینید که نسبت به بازی‌های ابتدایی فصل هماهنگ‌تر شده‌اند. پرسپولیس جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و می‌تواند بهتر از این هم شود.

وی در مورد اینکه آیا محروم یا مصدومی برای این دیدار دارند، گفت: محروم نداریم اما متأسفانه روز گذشته بدشانسی آوردیم و دیتمار روز گذشته در تمرین مصدوم شد، البته شاهین صابری هم مصدومیتی داشت که امیدواریم به بازی برسد. بازیکنان جایگزین در تیم وجود دارند و امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز