خبرگزاری کار ایران

استقلال ۹۳ را قدرتمند بستیم؛

افشارزاده: هنوز با آندو و حیدری توافق نکردیم / صادقی و بیک‌زاده می‌مانند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۲۲

هواداران نگران استقلال نباشند و این تیم با کادر فنی باتجربه و بازیکنان خوب و توانمندی که در اختیار دارد فصل آینده همچنان یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را موفقیت آمیز عنوان کرد و افزود: استقلال ۹۳ را قدرتمند و در حد یک مدعی خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام افشارزاده با بیان این مطلب افزود: امسال با هماهنگی کادر فنی چند بازیکن جوان نظیر فروزان، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی و مهدی کریمیان به استقلال اضافه شدند ضمن اینکه اغلب بازیکنان فصل قبل نیز قراردادشان تمدید شد و تا در لیگ چهاردهم با تیم قدرتمندی در مسابقات شرکت کنیم.

افشارزاده افزود: مذاکرات با چند بازیکن دیگر نیز ادامه دارد و امیدواریم ظرف روزهای آینده به توافقات نهایی با این بازیکنان دست یابیم.

وی در مورد وضعیت همکاری با آندو تیموریان و خسرو حیدری برای فصل آینده اظهار داشت: متاسفانه تاکنون نتوانستیم با این بازیکنان تماس بگیریم و از طریق نظری جویباری به طور منظم پیگیر تمدید قرارداد این دو بازیکن هستیم.

مدیر عامل استقلال همچنین درمورد وضعیت امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده افزود: با این دوبازیکن مذاکره کرده‌ایم و تصور می‌کنم مشکلی برای قرارداد آنها وجود ندارد و بتوانیم فصل آینده نیز از وجود این دو بازیکن ملی پوش استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: هواداران نگران استقلال نباشند و این تیم با کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد فصل آینده همچنان یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز