خبرگزاری کار ایران

امیدوارم به فینال آسیا صعود کنیم؛

اکبرپور: استقلال نتیجه دلخواهش را در تهران خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۱۱

جمشیدیان به شرایط بازی رسیده و خسرو حیدری هم می تواند برای تیم بازی کند و با حضور ۱۰۰ هزار نفری تماشاگری که به استادیوم می آیند، استقلال می تواند در تهران نتیجه دلخواهش را بگیرد.

مهاجم سابق تیم فوتبال آسیا گفت: نتیجه بازی رفت در سئول دلیل نمی شود که استقلال در تهران نتیجه نگیرد.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال در سئول در ۳۰ دقیقه اول بازی خوب کار کرد اما حریف رفته رفته تسلط بیشتری به بازی پیدا کرد و بهتر کار کرد و دو گل زد اما این دلیل نمی شود که استقلال در تهران نتیجه نگیرد و باز هم حریف کره ای نتیجه بگیرد. استقلال می تواند نتیجه بازی رفت را عوض کند و نباید روحیه اش را از دست بدهد.

وی افزود: در فوتبال همه چیز امکان دارد و استقلال می تواند بازی را در تهران به نفع خودش تمام کرده و راهی فینال شود. نکونام و تیموریان در بازی برگشت نیستند اما استقلال تیم بزرگی است و نفرات بزرگی دارد. جمشیدیان به شرایط بازی رسیده و خسرو حیدری هم می تواند برای تیم بازی کند و با حضور ۱۰۰ هزار نفری تماشاگری که به استادیوم می آیند، استقلال می تواند در تهران نتیجه دلخواهش را بگیرد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اف سی سئول گفت: آنها در کره جنوبی وخانه خودشان دو گل زده اند و صد در صد دنبال گل نخوردن هستند و اگر بتوانند یک گل هم بزنند تا کار را تمام کند. نفرات خارجی که اف سی سئول دارد در ضد حمله خیلی خطرناک هستند و قطعا دنبال دفاع و ضد حمله هستند. بازیکنان استقلال باید خیلی هوشیار باشند، تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود هم باید باهوش باشد و هم با قدرت در زمین بازی کند تا نتیجه بگیرد.

اکبرپور در پایان گفت: خیلی دوست دارم که استقلال ستاره سوم خودش را در آسیا بگیرد چون هر چقدر که استقلال قهرمانی بیاورد باعثافتخار ما است. اینکه ستاره سوم روی پیراهن استقلال باعثخوشحالی و سرافرازی ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز