خبرگزاری کار ایران

سرپرست ورزش و امور جوانان:

تبانی و فساد در فوتبال قابل قبول نیست

کد خبر : ۱۰۷۷۱۶

از روش‌های احساسی و سلیقه‌ای که باعثتحریک دیگران می‌شود در وزارت ورزش پرهیز خواهیم کرد / کارگروهی برای بررسی بحثواگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تشکیل شده است

سرپرست ورزش و امور جوانان گفت: درخصوص بحثواگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. اما آنچه تصمیم بگیریم قطعاً براساس منافع دولت و ملت است تا این باشگاه‌ها در حصار شخص خاصی قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صالح امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک مجدد به کشتی‌گیران تیم ملی عنوان کرد: تیم کشتی ما به خوبی درخشیدند. تیم ملی کشتی و فدراسیون کشتی مجموعه‌ای قوی و فعالی است و برای حمایت از قهرمانان مدال‌آور آیین‌نامه‌هایی وجود دارد که قطعاً طبق این آیین‌نامه عمل خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما از روش‌های احساسی و سلیقه‌ای که باعثتحریک دیگران می‌شود در وزارت ورزش پرهیز خواهیم کرد درخصوص انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک نهادی است ملی که در چارچوب قوانین بین‌المللی اداره می‌شود و دارای سازوکاری مشخص است. در آینده‌ای نزدیک انتخابات آن برگزار خواهد شد که کمیته ملی المپیک نیز موافقت خود را با این مسئله اعلام کرده است.

وی با اعلام خبر تشکیل کارگروهی برای بررسی بحثواگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: قرار است که این کارگروه بدون بحثحاشیه‌ای و به صورت کارشناسی به شکل یک ماهه این کار را انجام دهد و نتیجه را به ما اعلام کنند تا نهایتاً تصمیم نهایی گرفته شود.

سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان با بیان اینکه مصلحت و منطق این نیست که ما تنها از دو باشگاه حمایت کنیم گفت: نوع رفتار وزارت ورزش با همه باشگاه‌ها یکسان است. درخصوص بحثواگذاری این دو باشگاه نیز هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. اما آنچه تصمیم بگیریم قطعاً براساس منافع دولت و ملت است تا این باشگاه‌ها در حصار شخص خاصی قرار نگیرد.

وی درخصوص بحثتبانی داوری فوتبال نیز عنوان کرد: قرار نیست ما در مسائل فدراسیون دخالت کنیم. اما به رئیس فدراسیون فوتبال گفته‌ایم که براساس سازوکارهای قانونی تصمیم‌گیری شود؛ چرا که تبانی و فساد در فوتبال و سایر حوزه‌ها برای ما قابل قبول نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز