خبرگزاری کار ایران

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی:

کم تجربه تر از روسیه هستیم / روحیه جنگندگی در ما وجود دارد

کد خبر : ۱۰۷۵۵۰

روسیه قهرمان جام جهانی گذشته است اما این مسئله نمی تواند تاثیری در بازی ما داشته باشد چراکه ما در مقابل هر تیمی که بازی می کنیم فقط یک هدف داریم و آن کسب سه امتیاز است.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت تیم، نحوه صعود و برنامه تیم ملی برای تقابل با روسیه در بازی روز پنجشنبه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، دروازبان تیم ملی ایران درباره صعود تیم به مرحله یک چهارم نهایی گفت: برای اولین بار است که می توانیم به این مرحله صعود کنیم. وقتی در جمع ۸ تیم برتر جهان قرار می گیریم بدون شک تمامی بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند و حاصل آن صعودمان از گروه شده است. ما یک تیم هستیم و عملکرد کلی تیم با یک بازیکن مشخص نمی شود و نتایجی که بدست می آوریم با همت همه بازیکنان است.
حسینی که با به ثمر رساندن گل در دقایق پایانی مسابقه مقابل اوکراین زمینه ساز صعود تیم به مرحله بعد شد در خصوص گلی که مقابل سنگال دریافت کرد، گفت: گلی که در دیدار با سنگال دریافت کردم در برنامه کارشناسی بعد از بازی مردود و جزو اشتباهات داوری اعلام شد و با مشاهده صحنه آهسته مشخص شد که توپ در داخل دروازه به من برخورد کرده است.
دروازه بان ایران درباره عملکردش و تمجیدی که از سوی سایت فیفا از وی شده است گفت: به اعتقادم همه ما سعی می کنیم تا بهترین نمایش را برای تیم کشورمان داشته باشیم. امیدوارم مردم ایران از ما راضی باشند و یقین داشته باشند که با غیرت در مقابل روسیه به میدان خواهیم رفت.
وی در خصوص دیدار حذفی ایران در روز پنجشنبه گفت: روسیه قهرمان جام جهانی گذشته است اما این مسئله نمی تواند تاثیری در بازی ما داشته باشد چراکه ما در مقابل هر تیمی که بازی می کنیم فقط یک هدف داریم و آن کسب سه امتیاز است. درست است که درکل فوتبال ساحلی ایران کم تجربه تر از روسیه است اما روحیه جنگدگی که در تیم ما وجود دارد باعثمی شود تا در هیچ بازی ای از پیش باخته نباشیم.
حسینی در پایان درباره سطح این دوره از بازی ها گفت: هرچه از عمر رشته فوتبال ساحلی می گذرد تیم ها با تجربه تر می شوند و دیگر شاهد تیم های ضعیف در این سطح نیستیم. امسال ریتم بازی تیم ها تغییر کرده و فاکتور سرعت در دستورالعمل تاکتیکی آنها قرار گرفته، به همین دلیل بازی های زیبا تری انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز