خبرگزاری کار ایران

اشتوتگارت ۲ - دورتموند ۳؛

سومین برد متوالی دورتموند و صعود به رتبه دهم / مرسدس‌بنز پنچر شد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۷۱

گل کاپیتان اشتوتگارت فقط اختلاف را به حداقل رساند و در پایان دورتموند با کسب پیروزی ۳ بر ۲ امتیازاتش را به ۲۵ برساند و به رتبه دهم جدول صعود کند.

تیم فوتبال بروسیا دورتموند با برتری ۳ بر ۲ در زمین اشتوتگارت به رتبه دهم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های اشتوتگارت و بروسیا دورتموند در چارچوب هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا از ساعت۲۳:۱۵ در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نای اشتوتگارت آغاز شد و شاگردان یورگن گلوپ در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود را شکست دادند.

ترکیب اشتوتگارت:اولریش، ساکای، بومگارتل، نیدرمایر، شواب، کلین، گروزو، سیری دای، هلوسکی، ورنر و ‏هارنیک

بروسیا دورتموند:وایدن فلر، پیشچک، سوبوتیچ، سوکراتیس، اشملزر، گوندوگان، شاهین، کامپل، کاگاوا، ‏رویس و اوبامیانگ

دورتموند از دقیقه نخست بازی هجومی ظاهر شد. دقیقه ۱۵ روی دفع ناقص اولریش، با ضربه اوبامیانگ به گل هم رسید که با پرچم کمک داور دوم، این گل مردود اعلام شد.

۱۰ دقیقه بعد رویس با یک حرکت پا به توپ به قلب دفاع اشتوتگارت زد و تحت فشار توپ را به کاگاوا رساند تا بازیکن ژاپنی دورتموند با یک تک ضربه اوبامیانگ را مقابل دروازه اولریش صاحب توپ کند. این مهاجم هم با یک شوت سرضرب توپ را به تور دروازه میزبان دوخت تا دورتموند یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه ۳۲ اشتوتگارت روی ارسال از یک ضربه کرنر که با خطاری مدافعان دورتموند روی مهاجم این تیم همراه شد به یک پنالتی رسد که فلورین کلین این توپ را علی‌رغم واکنش خوب وایدن فلر به گل تساوی تیم‌اش تبدیل کرد.

۵ دقیقه بعد نوبت به گوندوغان رسید تا روی پاس استثنایی کاگاوا و با شوت محکم از زاویه بسته دروازه اشتوتگارت را باز کند و نیمه نخست، دورتموند را برنده به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم اشتوتگارت حمله می‌کرد و دورتموندی ها در ضدحمله با اولریش تک به تک می‌شدند تا درخشش سنگربان میزبان و بی دقتی کاگاوا و رویس مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری شود. دقیقه ۸۱ بازهم اوبامیانگ دروازه اشتوتگارت را در موقعیت آفساید باز کرد.

دقیقه ۸۹ اشتباه مرگبار مدافع اشتوتگارت نسخه این تیم را پیچید و پاس به عقب او به جای اولریش زیر پای رویس افتاد تا مهاجم گلزن دورتموند پس از دریبل سنگربان اشتوتگارت سومین گل دورتموند را به ثمر برساند و تیر خلاص را به شقیقه میزبان شلیک کند.

یک دقیقه بعد گئورگ نیدرمایر روی ارسال کرنر از جناح راست با ضربه سر دروازه وایدن‌فلر را بازکرد اما گل کاپیتان اشتوتگارت فقط اختلاف را به حداقل رساند.

در پایان دورتموند با کسب پیروزی ۳ بر ۲ امتیازاتش را به ۲۵ برساند و به رتبه دهم جدول صعود کند. اشتوتگارت هم با این شکست همچنان با ۱۸ امتیاز تیم قعرنشین بوندس‌لیگاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز