خبرگزاری کار ایران

یووه ۲ - آتالانتا یک؛

آتالانتا دست خالی از خانه بانوی پیر بازگشت / فاصله ۱۰ امتیازی در صدر سری A

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۷۰

در حالی‌که این دیدار در نیمه نخست می‌رفت با تساوی یک بر یک به پایان برسد، شوت ناگهانی پیرلو آتالانتا را غافلگیر کرد و توپ او دور از دستان اسپورتیلو به تور دروازه چسبید

تیم یووه در نخستین بازی هفته بیست و چهارم سری A ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک آتالانتا را شکست داد.

به گزارش ایلنا، نخستین دیدار هفته بیست و چهارم سرسی A ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه دل‌آلپی تورین بین تیم‌های یووه و آتالانتا آغاز شد که تیم میزبان در این بازی به برتری ۲ بر یک رسید.

ترکیب یوونتوس:بوفون، کاسرس، کیه لینی، بونوچی، پادوین، پریرا، مارکیزیو، پیرلو، پوگبا، یورنته و ته وز

ترکیب آتالانتا:اسپورتیلو، زاپاکوستا، اسکالونی، بلینی، درامه، ماسیلو، امانوئلسون، چیگارینی، میلیاکیو، باسلی و ‏دنیس

دقیقه ۲۴ این دیدار آتالانتا صاحب یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه یووه شد تا جیولیو میگ لیاسیو در پی ارسال بلند این کرنر با ضربه سر توپ را به تیرک عمودی دروازه میزبان کوبید. بوفون این توپ را با زیرکی و با یکدست جمع کرد اما عبور توپ از خط دروازه به خوبی نمایان بود و داور گل آتالانتا را پذیرفت.

دقیقه ۳۹ نوبت به یووه رسید تا روی یک ضربه کرنر به گل برسد. ارسال بلند و ضربه مهاجمان میزبان ابتدا مقابل دروازه آتالانتا بلوکه شد اما در ریباند فرناندو یورنته با یک نوک پا توپ را در کنج دروازه حریف جا داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حالی‌که این دیدار در نیمه نخست می‌رفت با تساوی یک بر یک به پایان برسد، شوت ناگهانی پیرلو آتالانتا را غافلگیر کرد و توپ او دور از دستان اسپورتیلو به تور دروازه چسبید تا میزبان با برتری ۲ بر یک به رختکن برود.

این بازی در نیمه دوم گلی دربر نداشت تا یووه با این پیروزی ۵۷ امتیازی شود و فاصله‌اش را با رم، تیم دوم جدول سری A به ۱۰ برساند. آتالانتا هم با این شکست و با ۲۳ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز