خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ ۸ - هامبورگ صفر؛

سیری‌ناپذیرها در مونیخ سیراب شدند / ۸ گل هدیه پپ به فینک

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۹۰

با گل دوم روبن شیرازه شاگردان فرینگس از هم پاشید و مولر، ‌ لواندووسکی، ریبری و گوتزه در دقایق باقیمانده ۴ بار دیگر دروازه هامبورگ را گشودند تا این تیم متحمل شکستی سنگین و تاریخی مقابل بایرن مونیخ شود.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا با نتیجه ۸ بر صفر برابر هامبورگ به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ، ملقب به سیری‌‌‌ناپذیرها از هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آلیانس آره‌نا آغاز شد که در پایان شاگردان پپ با یک بازی یکطرفه با نتیجه ۸ بر صفر، هامبورگ را در هم کوبیدند.

بایرنی‌ها نیمه نخست را با برتری ۳ بر صفر به سود خود تمام کردند. توماس مولر دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی بایرن را پیش انداخت و در ادامه ماریو گوتزه و آرین روبن، به ترتیب در دقایق ۲۲ و ۳۶ گل‌های دوم و سوم مونیخی‌ها را به ثمر رساندند.

بایرن با آغاز نیمه دوم به گل چهارم رسید و روبن با زدن هفتاد و دومین گل‌اش برای این تیم، بایرن را دقیقه ۴۷ با حساب ۴ بر صفر پیش انداخت. با گل دوم روبن شیرازه شاگردان تورستن فینک از هم پاشید و مولر، ‌ لواندوفسکی، ریبری و گوتزه در دقایق باقی‌مانده ۴ بار دیگر دروازه هامبورگ را گشودند تا این تیم متحمل شکستی سنگین و تاریخی مقابل بایرن مونیخ شود.

بایرن با این برتری، صاحب ۵۲ امتیاز از ۲۱ بازی شد و موقعیت‌اش را در صدر جدول بوندس‌لیگا تثبیت کرد. هامبورگ هم با این شکست سنگین با ۲۳ امتیاز در رتبه دوازدهم باقی ماند.

در دیگر دیدار حساس این هفته، از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های بایرن لورکوزن و وولفسبورگ هم به مصاف هم رفتند و در حالیکه این دیدار با تساوی ۴ بر ۴ پیش می‌رفت، وولفسبورگ با گل دقیقه ۹۰ باس دوست که چهارمین گل وی در این دیدار به شمار می‌آمد با حساب ۵ بر ۴ برابر میزبان به برتری رسید.

سایر نتایج هفته بیست و یکم فوتبال بوندس‌لیگا به این شرح است:
مونشن گلادباخ ۱ – ۰ کلن
هافن هایم ۲ - ۱اشتوتگارت
وردربرمن ۳ – ۲ آگزبورگ

در آخرین دیدار هفته بیستم هم تیم‌های فرانکفورت و شالکه از ساعت ۲۱ در زمین فرانکفورت به مصاف هم می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز