خبرگزاری کار ایران

سامورائی‌ها به دنبال لادروپ؛

سرمربی لخویا جانشین آگیره می‌شود / ژاپنی‌ها قید کی‌روش‌ را زدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۵۹

لادروپ در فصل ۹۶ - ۹۷ سابقه حضور در لیگ ژاپن با پیراهن ویسل کابه را هم دارد و در صورت توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن، به عنوان سرمربی تیم ملی به سرزمین آفتاب تابان باز‌‌می‌گردد.

مایکل لادروپ سر مربی لخویا قطر یکی از گزینه‌های سرمربیگری فوتبال ژاپن به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نام مایکل لادروپ مربی دانمارکی باشگاه لخویا قطر به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی فوتبال ژاپن مطرح شد. لادروپ در فصل ۹۶ - ۹۷ سابقه حضور در لیگ ژاپن با پیراهن ویسل کابه را هم دارد و در صورت توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن، به عنوان سرمربی تیم ملی به سرزمین آفتاب تابان باز‌‌می‌گردد.

این مربی ۵۰ ساله که در دوران بازیگری سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا و لاتزیو و یوونتوس در لیگ ایتالیا را در کارنامه دارد آماده کسب تجربه‌ای متفاوت در شرق آسیا می شود.

مایکل لادروپ، برادر بزرگتر برایان لادروپ ۱۰۴ بار پیراهن تیم ملی دانمارک را پوشید و مربیگری را از لیگ این کشور با باشگاه بروندبی آغاز کرد. وی سپس راهی اسپانیا و باشگاه ختافه شد و در ادامه حضور در لالیگا هدایت مالاگا را نیز برعهده گرفت و سپس در روسیه روی نیمکت اسپارتاک مسکو نشست. لادروپ پیش از حضور در قطر، با سوانسی در لیگ برتر به فینال جام حذفی صعود کرد.

پیش از این خاویر آگیره سرمربی تیم ملی ژاپن بود که به دلیل فساد و تبانی در لالیگا مجبور به ترک این سمت شد. پیش از این از کارلوس کی روش مربی تیم ملی کشورمان به عنوان گزینه سر مربیگری ژاپن نام برده می شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز