خبرگزاری کار ایران

تاتنهام ۲ – آرسنال یک؛

تاتنهام فاتح دربی لندن / کین، توپچی‌ها را خلع سلاح کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۴۹

دقیقه ۸۶ تاتنهام مزد برتری‌اش را گرفت و این بار هری کین روی یک ارسال بلند با یک پرش درجا و ضربه سری دقیق، دروازه آرسنال را برای دومین بار فرو ریخت.

تیم تاتنهام با برتری ۲ بر یک مقابل آرسنال با فتح دربی لندن جای آرسنال را در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های تاتنهام و آرسنال از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه وایت‌ هارت لن برگزار شد که در پایان تاتنهام با نتیجه ۲ بر یک فاتح دربی لندن شد.

آرسنال در نیمه نخست و دقیقه ۱۱ با ضربه مسوت اوزیل به گل برتری رسید و این نتیجه را تا پایان نیمه نخست حفظ کرد. در نیمه دوم میزبان برای رسیدن به گل تساوی بازی را در دست گرفت و دقیقه ۵۶ در پی ارسال یک ضربه کرنر، اسپینا، سنگربان آرسنال توپ را ناقص دفع کرد تا در ریباند هری کین، مهاجم تاتنهام با یک ضربه دقیق توپ را درون دروازه آرسنال بفرستد.

تاتنهام برای رسیدن به گل برتری باز هم حمله را در دستور کارش قرار داد اما مقاومت آرسنالی‌ها کار را برای شاگردان پوچتینو سخت کرده بود. بالاخره دقیقه ۸۶ تاتنهام مزد برتری‌اش را گرفت و این بار هری کین روی یک ارسال بلند با یک پرش درجا و ضربه سری دقیق، دروازه آرسنال را برای دومین بار فرو ریخت.

آرسنالی‌ها در دقایق باقی‌مانده تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی داشتند و حتی دقیقه ۸۹ می‌توانستند بازنده میدان لقب نگیرند اما شوت محکم رابرت روسیچکی را هوگو لوریس، به زیبایی مهار کرد تا تانهام برنده دربی لندن شود.

تاتنهامی‌ها با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و جای آرسنال ۴۲ امتیازی را در رده چهارم لیگ برتر فوتبال انگلستان گرفتند.

ادامه برنامه هفته بیست و چهارم لیگ جزیره به این شرح است:
استون ویلا - چلسی
لسترسیتی - کریستال پالاس
منچسترسیتی - هال سیتی
کوئینز پارک - ساوتهمپتون
سوانسی - ساندرلند
اورتون - لیورپول

یکشنبه ۱۹ بهمن
برنلی - وست برومویچ، ساعت ۱۵:۳۰
نیوکسل - استوک ‌سیتی، ‌ ساعت ۱۷:۳۵
وستهام – منچستریونایتد، ساعت ۱۹:۴۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز