خبرگزاری کار ایران

استرالیا ۲ - امارات صفر؛

شگفتی ناتمام ماند / کانگوروها دوباره به کره‌جنوبی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۶۹

استرالیا که در نیمه نخست با گل‌های سینزبری و دیویدسون از حریف پیش‌ افتاده بود، در نیمه دوم بیشتر به اداره بازی پرداخت.

تیم ملی فوتبال استرالیا با نتیجه ۲ بر صفر امارات را در دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌ها شکست داد، تا حریف کره‌جنوبی در فینال شود.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و امارات از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با قضاوت روشن ایرماتوف از ساعت ۱۲:۳۰ امروز به وقت تهران در ورزشگاه نیوکاسل آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید تا استرالیا برای دومین دوره متوالی، فینالیست جام ملت‌ها شود.

ترکیب استرالیا:متئو رایان، ترنت سینز بری، ایوان فرانیچ، جیسون دیویدسون، متئو اسپرینوویچ، رابی کروسه، تیم کیهیل، ماسیمو لونگو، متئو لکی، مارک میلیگان، میل یدیناک

ترکیب امارات:ماجد ناصر، ولید عباس، محمد احمد، محند سالم، عبدالعزیز سنغور، عمر عبدالرحمن، امیر عبدارلحمان، خمیس اسماعیل، الاحمد مبخوط، احمد خلیل

استرالیا که در نیمه‌نخست با گل‌های سینزبری و دیویدسون از حریف پیش‌ افتاده بود، در نیمه دوم بیشتر به اداره بازی پرداخت. در ابتدای این نیمه مارک میلیگان جای خود را به مت مک‌کی در ترکیب استرالیا داد. مهدی علی هم سعید الکسیری را جانشین احمد خلیل در ترکیب تیمش کرد تا این بازیکن بتواند در کنار عمر عبدالرحمن پایه‌گذار حملات امارات روی دروازه میزبان باشد.

امارات در نیمه دوم، بازی بهتر و روانتری را نسبت به نیمه نخست انجام داد اما شاگردان مهدی‌ علی توان رسیدن به محوطه جریمه میزبان را نداشتند و اغلب هجوم‌های امارات به یک‌سوم دفاعی استرالیا ختم می‌شد.

دقیقه ۶۶ ولید عباس در پی پاس عبدالرحمن در محوطه جریمه استرالیا سرنگون شد اما ایرماتوف اعتقادی به پنالتی در این صحنه نداشت. دقایقی بعد محمد عبدالعزیز هم در درگیری با دیویدسون روی خط شش‌قدم نقش بر زمین شد اما این صحنه هم به زعم داور خطا نبود و ایرماتوف تنها نقطه کرنر را نشان داد.

در اواسط این نیمه، تیم کیهیل جای خود را به تامی جوریچ داد. در طرف مقابل حبوش صالح هم جای ولید عباس را در ترکیب امارات گرفت اما این تعویض هم تاثیر چندانی در جریان بازی نداشت تا دیدار تیم‌های استرالیا و امارات با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان برسد.

به این ترتیب جمعه ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ دیدار رده‌بندی جام ملت‌ها بین تیم‌های امارات و عراق در ورزشگاه نیوکاسل برگزار می‌شود.

شنبه ۱۱ بهمن‌ماه هم تیم‌های استرالیا و کره‌‌جنوبی از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه استرالیا برگزار کننده دیدار نهایی جام شانزدهم هستند تا پرونده این دوره از رقابت‌ها در سرزمین کانگوروها بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز