خبرگزاری کار ایران

محرومیت در انتظار کهکشانی‌های مادرید؛

خرید اوگارد دردسرساز شد / سرنوشت بارسا به رئال هم چشمک می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۸۶

پرونده رئال پس از خرید مارتین اودگارد در زمینه خرید غیر قانونی بازیکنان جوان، باز شده است. اوگارد ۱۶ ساله پدیده فوتبال نروژ است و جوانترین بازیکنی است که در تاریخ رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا بازی کرده است.

فیفا پرونده تحقیق درباره تخلف باشگاه رئال مادرید در زمینه خرید بازیکنان زیر ۱۸ سال را باز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه آ. اس چاپ مادرید خرید بازیکن زیر ۱۸ سال در فوتبال اروپا در شرایط ویژه‌ای غیرقانونی به حساب می‌آید. فیفا تحقیقات خود را در این زمینه را آغاز کرده و تماس‌هایی با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشته است تا مدارک کامل بازیکنان زیر ۲۰ سال را که در لیگ‌های اسپانیا بازی می‌کنند، در اختیار فیفا بگذارد.

در نامه ی فیفا، کیمبرلی موریس، رئیس استعدادیابی فیفا از فدراسیون اسپانیا و باشگاه رئال خواسته تا پیش از ۱۴ ژانویه، مدارک لازم را ارسال کنند.

هرچند گفته می‌شود مادریدی ها سعی داشتند در ارسال مدارک به زوریخ، تاخیر ایجاد کنند اما خورخه پرز، دبیر کل فدراسیون اسپانیا می‌گوید ۴۸ ساعت پس از دریافت این نامه، مدارک را ارسال کرده است.

به نظر می‌رسد پرونده رئال پس از خرید مارتین اودگارد در زمینه خرید غیر قانونی بازیکنان جوان، باز شده است. اوگارد ۱۶ ساله پدیده فوتبال نروژ است و جوانترین بازیکنی است که در تاریخ رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا بازی کرده است.

مسئولان رئال ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ این بازیکن را با مبلغ ۳ میلیون یورو از استرومزگودست نروژ خریدند.

ای پیترز، آسنسیو و لوکاس سیلوا دیگر بازیکنان جوانی‌اند که رئال این فصل آن‌ها را به سانتیاگو برنابئو ‌آورده است. آن‌ها همچنین برای انتقال هاشم مستور، ستاره ۱۶ ساله میلان، با این باشگاه ایتالیایی وارد مذاکره‌ شده‌اند.

پیش از این باشگاه بارسلونا به دلیل تخلفی مشابه، با حکم فیفا از خرید بازیکن تا پایان نقل و انتقالات زمستان ۲۰۱۶ محروم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز