خبرگزاری کار ایران

کنایه سرمربی کره‌جنوبی به خبرنگاران؛

اشتیلیکه: قبل از نوشتن اطلاعات خود را به روز کنید / فشار زیادی روی تیمم نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۸۵

اینجا نیامدم که فقط بازیکنان را عوض کنم. لطفا قبل از اینکه چیزی بنویسید، اطلاعات تان ‏را به‌روز کنید! ‏من مدافعان زیادی را تست کردم.

سرمربی کره جنوبی در آستانه دیدار تیمش مقابل استرالیا با تاکید براینکه فشار زیادی روی تیمش نیست، از مطالب برخی رسانه‌ها درباره بازیکنان کره‌جنوبی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، اولی اشتیلیکه پیش از دیدار این تیم برابر استرالیا اظهار کرد: فشار زیادی روی دو تیم نیست. ‏‎ ‎می خواهیم فوتبال خوبی برای ‏هواداران به نمایش بگذاریم.

اشتیلیکه درباره تیم ملی فوتبال استرلیا گفت: از روی آمار می توان فهمید استرالیا تیم خوبی است اما برای ‏ما رقابت ها بعد از دیدار فردا هم ادامه دارد و می خواهیم ببینیم بازیکنان‌مان چه عملکردی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در جام ملت‌های آسیا مدافعان میانی تیمش تغییر کردند؟ توضیح داد: کواک تائه هی مصدوم شده بود و نمی توانست ‏در دو دیدار ابتدایی بازی کند. شرایط کیم جو یونگ هم به دلیل بیماری مناسب نبود. نمی توانستم اجازه بدهم آنها بازی کنند. ‏

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: اینجا نیامدم که فقط بازیکنان را عوض کنم. لطفا پیش از اینکه چیزی بنویسید، اطلاعات خود ‏را به‌روز کنید! ‏من مدافعان زیادی را تست کردم. می خواستم همه آنها را ببینم اما در طول جام ملت‌های آسیا، تغییر اجتناب ناپذیر است. به هر ‏حال، ما در ۳ دیدار گذشته دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و هر بازیکنی که بازی ‏کرد، گلی دریافت نکردیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰ فردا در ورزشگاه بریسبان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز