خبرگزاری کار ایران

عراق صفر - اردن صفر؛

توقف یک‌نیمه‌ای یونان آسیا مقابل اردنی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۱۹

دقیقه ۱۶ یونس محمود در یک موقعیت استثنایی روی پاس یاسر قاسم می‌توانست دروازه عامر شافی را باز کند اما تکل به موقع مدافع اردن مانع از گلزنی کاپیتان عراق شد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و اردن بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا و از گروه D، تیم‌های ملی فوتبال عراق و اردن از ساعت ۱۲:۳۰ با قضاوت فهد المرداسی از عربستان، در ورزشگاه بریسبان به مصاف هم رفتند که نیمه‌نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

عراقی‌ها در ابتدای این دیدار بهتر از حریف ظاهر شدند و در چند نوبت می‌توانستند دروازه اردن را باز کنند، اما حملات پراکنده بازیکنان این تیم در نیمه نخست به جایی نرسید.

دقیقه ۱۶ یونس محمود می‌توانست در یک موقعیت استثنایی روی پاس یاسر قاسم می‌توانست دروازه عامر شافی را باز کند اما تکل به موقع مدافع اردن مانع از گلزنی کاپیتان عراق شد.

دقیقه ۱۹ علاء عبدالزهرا، هافبک عراق به دلیل خطا روی مهاجم حریف کارت‌زرد دریافت کرد. در ادامه بیشتر توپ در مرکز میدان به گردش درآمد و اتفاق چندانی روی دروازه‌ها نیفتاد تا نیمه نخست با حساب صفر بر صفر به پایان برسد.

در نخستین دیدار این گروه تیم ملی فوتبال ژاپن فلسطین را با ۴ گل شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز