خبرگزاری کار ایران

لیورپول یک ساندرلند صفر

بدشانسی گربه‌های سیاه در خانه

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۳۰

لیورپول با این پیروزی ۳ امتیازی شد اما در هشتم جدول باقی ماند. ساندرلند هم با وجود این شکست همچنان در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

دیدار تیم‌های لیورپول و ساندرلند از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلستان با نتیجه یک بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، لیورپول در این دیدار که به میزبانی ساندرلند در ورزشگاه لایت این شهر برگزار می‌شد، خیلی زود به گل رسید.

دقیقه ۸ لازار مارکوویچ یک تنه به دفاع ساندرلند زد و در شلوغی محوطه جریمه میزبان، با یک ضربه آرام توپ را از میان پاهای کاستل پانتیلیمون، دروازه‌بان ساندرلند توپ را به قعر دروازه فرستاد. لیورپول در این نیمه فرصت‌های گل متعددی داشت اما غیر از تک گل ما رکوویچ، دروازه میزبان در نیمه نخست روی پاشنه نچرخید.

تیم ساندرلند در نیمه دوم تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد و حتی پانتیلیمون هم در ثانیه‌های پایانی برای گشودن دروازه سیمون مینیوله تا محوطه جریمه لیورپول جلو آمد اما بازیکنان ساندرلند موفق به گشودن دروازه حریف نشدند. با از دست رفتن شانس‌های گلزنی ساندرلند این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.

لیام بریدکات، ‌ بازیکن ساندرلند دقیقه ۴۹ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

لیورپول با این پیروزی ۳ امتیازی شد اما در جایگاه هشتم جدول باقی ماند. ساندرلند هم با وجود این شکست همچنان در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز