خبرگزاری کار ایران

از ساعت ۲۳:۱۵ امشب؛

سری A ایتالیا از سر گرفته می‌شود / لاتزیو و سامپدوریا، پیش درآمد دلاّکاپیتاله

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۳۸

شاگردان سینیشا میهایلوویچ در صورت برتری مقابل میزبان، می‌توانند دست‌کم ۲۴ ساعت در رده سوم سری A قرار بگیرند.

دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا با دیدار تیم‌های لاتزیوو سامپدوریا در ورزشگاه المپیک رم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مسابقه نخستین دیدار سری A در سال ۲۰۱۵ است که از ساعت ۲۳:۱۵ امشب، به میزبانی تیم پایتخت‌نشین برگزار می‌شود. لاتزیو و سامپدوریا در پایان هفته شانزدهم ۲۷ امتیازی شدند اما فیروزه‌ای‌پوشان رم به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفتند. ناپولی دیگر تیم ۲۷ امتیازی لیگ ایتالیا است که این تیم هم به دلیل تفاضل گل در رده چهارم وبالاتر از سامپدوریا قرار گرفته است.

به این ترتیب شاگردان سینیشا میهایلوویچ در صورت برتری مقابل میزبان، می‌توانند دست‌کم ۲۴ ساعت در رده سوم سری A قرار بگیرند. سامپدوریا پیش از تعطیلات ژانویه، در هفته شانزدهم مقابل اودینزه با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. این بازی در ورزشگاه لوئیجی فراری جنوا و به میزبانی سامپدوریا برگزار شد. این تیم هفته آینده هم باید در همین ورزشگاه میزبان امپولی باشد.

لاتزیو هم در هفته شانزدهم با همین نتیجه اینتر را در جوزپه مهاتزا متوقف کرد. بیانکوچلستی(لقب لاتزیو) که فاصله نسبتاً زیادی با یووه و آ. اس. رم در صدر جدول سری A پیدا کرده، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این مسابقه دارد. شاگردان استفانو پیولی پس از این بازی و در هفته هجدهم، باید دربی پایتخت ایتالیا را برابر آ. اس. رم برگزار کنند و در صورتی که رم فردا شب در زمین اودینزه امتیاز از دست بدهد، دیدار این تیم با لاتزیو به یکی از حساس‌ترین دلاّکاپیتاله‌های سال‌های اخیر تبدیل می‌شود.

سایر دیدارهای هفته هفدهم سری A بعداز ظهر فردا و فردا شب در شهرهای مختلف ایتالیا برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رویارویی یوونتوس و اینتر در تورین اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز