خبرگزاری کار ایران

گل احمقانه ای دریافت کردیم؛

کلوپ: می‌توانیم دورتموند را دوباره بسازیم / فرقی نمی کند کجای جدول باشیم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۸۲

سرمربی دورتموند تساوی شاگردانش مقابل ولفسبورک را نتیجه بدی نمی‌داند و می گوید: ما هنوز زنده ایم و همچنان می جنگیم.

سرمربی دورتموند تساوی شاگردانش مقابل ولفسبورک را نتیجه بدی نمی‌داند.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ در پی تساوی ۲ بر ۲ خانگی شاگردانش در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ که در رده دوم جدول قرار دارد، اظهار داشت: ما هنوز زنده‌ایم و همچنان می‌جنگیم. عملکرد ما مقابل حریفی اینچنین قدرتمند خوب بود هر چند گل تساوی احمقانه‌ای از روی نقطه کرنر دریافت کردیم.

وی افزود: هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که برخی از موقعیت‌های حساس ما توسط چیرو ایموبیله خلق شد. بازیکنی که در محوطه جریمه توانایی‌های بالایی دارد و این را در این بازی نشان داد. ایموبیله یکی از موقعیت‌های که داشت را به زیبایی به گل تبدیل کرد و دو موقعیت خوب دیگر هم داشت که دیه‌گو بناگلیو، دروازه‌بان ولفسبورگ آنها را مهار کرد.

سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن در پایان خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند که اول جدول باشید یا پنجم جدول، تساوی ۲ بر ۲ به هر حال نتیجه بدی مقابل ولفسبورگ نیست. این بازی در مجموع از جنبه‌های مختلفی مثبت بود. ما می‌توانیم دورتموند را مجددا بسازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز