خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ‌قهرمانان‌اروپا؛

تحقیر رم مقابل‌بایرن در المپیکو / قدرت‌نمایی‌چلسی / نمایش‌خوب بارسا

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۳۸

بایرن مونیخ و چلسی از تیم‌های همیشه مدعی لیگ قهرمانان بودند که شب نخست هفته سوم را نیز با قدرت‌نمایی مقابل رقبای خود به پایان بردند.

هفغته سوم لیگ قهرمانان اروپا با قدرت‌نمایی مدعیان در گروه‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا، بایرن مونیخ و چلسی از تیم‌های همیشه مدعی لیگ قهرمانان بودند که شب نخست هفته سوم را نیز با قدرت‌نمایی مقابل رقبای خود به پایان بردند.

از گروه F تیم فوتبال بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو موفق شد ۳ بر یک آژاکس را در هم بکوبد تا با روحیه‌ای مضاعف به مادرید سفر کند. نیمار در دقیقه ۷، لیونل مسی در دقیقه ۲۴ و ساندرو رامیرز در دقیقه ۹۳ برای بارسا گلزنی کردند و ال قاضی در دقیقه ۸۸ تک گل آژاکس را به ثمر رساند تا شاگردان انریکه با روحیه به استقبال ال کلاسیکو بروند. تعویض شدن مسی که این روزها به یکی از سوژه‌های حاشیه‌ای بارسا تبدیل شده بود از نکات قابل توجه این دیدار بود که انریکه نشان داد اگر تصمیم بگیرد بهترین بازیکن جهان را هم از زمین مسابقه خارج خواهد کرد. در دیگر دیدار این گروه پاریس‌سن‌ژرمن موفق شد یک بر صفر آپوئل نیکوزیای قبرس را شکست دهد.

تحقیر رم مقابل بایرن در المپیکو
در گروه Eتیم فوتبال بایرن مونیخ ۷ بر یک در ورزشگاه المپیکو رم را تحقیر کرد تا شاگردان پپ گواردیولا نتیجه‌ای شگفت‌انگیز را در خاک ایتالیا رقم بزنند. آرین روبن در دقایق ۸ و ۳۰، گوتسه در دقیقه ۲۳، لوواندوفسکی در دقیقه۲۵، توماس مولر ۳۷، فرانک ریبری در دقیقه ۷۸ و ژردان شقیری در دقیقه ۸۰ گلزنان بایرن در این دیدار بودند و برای رم هم ژروینیو در دقیقه ۶۶ موفق شد یکی از گل‌ها را جواب بدهد ولی یاران توتی تحقیر بزرگی را متحمل شدند در حالیکه در ۲ دیدار گذشته خود نتایج خوبی گرفته بودند. در دیگر دیدار این گروه من‌سیتی که به روسیه سفر کرده بود مقابل زسکا مسکو به تساوی ۲ بر ۲ رسید. سرخیو آگوئرو(۲۹) و جیمز میلنر(۳۸) برای سیتی و سیدو دومبیا(۶۴) و ببراس ناچو(۸۶پنالتی) گلزنان زسکا بودند.

چلسی به ماریبور رحم نکرد
در گروه G چلسی موفق با نتیجه ۶ بر صفر ماریبور اسلوونی را با شکست بدرقه کند. لویک رمی(۱۳)، دروگبا(۲۳ پنالتی)، جان تری(۳۱)، گل به خودی(۵۴)، ادن هازارد(۷۷ پنالتی و ۹۰) گلزنان آبی‌های لندنی بودند تا مورینیو و شاگردانش پیش از دیدار با یونایتد جشن بزرگی را به راه بیندازند و مورینیو با روحیه‌ای عالی به مصاف فان‌خال برود. در دیگر دیدار این گروه شالکه موفق شد۴ بر ۳ اسپورتینگ‎لیسبون را از پیش رو برداشت.

جشنواره گل شالکهبا هنرنمایی آدریانو
در گروه H شالکه در شبی رویایی موفق شد ۷ بر صفر باته‌بوریسوف را در خانه‌اش متحمل شکستی سنگین کند. آلکس تیژرا(۱۱)، لوئیس آدریانو(۲۷پنالتی، ۳۶،۴۰ و ۴۴ و ۸۲)، داگلاس کاستا(۳۵) موفق شدند ۷ بار دروازه بوته‌بوریسف را باز کنند و نکته قابل توجه این دیدار ۵ گلی بود که لوئیس آدریانو به ثمر رساند تا به همراه لئو مسی جزو معدود بازیکنانی باشند که در لیگ قهرمانان در یک بازی ۵ گله می‌شوند. مسی پیش از این مقابل لورکوزن آلمان در ۲ فصل پیش موفق شد ۵ گل از ۷ تیم بارسا را به ثمر برساند. در دیگر دیدار این گروه پورتو نیز در خانه ۲ بر یک بیلبائوی اسپانیا را با شکست بدرقه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز