خبرگزاری کار ایران

دوره اصول‌پیشرفته مربیگری بازیکنان‌جوان؛

جان‌کارلو: چندین بار نگذاشتم رحمان رضایی بازی کند!

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۷۹

فوتبال با اتفاقاتی که برایش می‌افتد باعثمی‌شود سطحش بالاتر بیاید و هیچ گاه نباید احساسات خود را بالا ببریم بلکه از این تعریف باید سطح خود را بالا ببریم.

استاد دانشگاه تورین و مربی سابق سری A ایتالیا گفت: فکر می‌کنم برگزاری این دوره یک اتفاق مهم باشد، فوتبال با اتفاقاتی که برایش می‌افتد باعثمی‌شود سطحش بالاتر بیاید و هیچ‌گاه نباید احساسات خود را بالا ببریم بلکه از این تعریف باید سطح خود را بالا ببریم.

کامولزه جان‌کارلو در مراسم افتتاحیه دوره اصول پیشرفته مربیگری بازیکنان جوان فوتبال که به همت باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود؛ اظهار داشت: من هم مثل دوتاویو اولین بار است به ایران آمده‌ام و از کسانی که باعثبرگزاری این دوره بوده‌اند و همچنین برنامه‌ریزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم.

وی افزود: هرچند برای اولین بار است که به ایران می‌آیم اما این اولین برخورد من با ایرانی‌ها نیست و قبلاً هم با ایرانی‌ها کار کرده ام. به همراه اوتاویو سابقه همکاری با رحمان رضایی در تمرینات را داشته‌ایم البته ببخشید که چندین بار نگذاشتم او بازی کند!

جان کارلو تأکید کرد: به خاطر رعایت مسائل اخلاقی او را خیلی دوست داشتم این را به عنوان یک مربی باید آموزش بدهم که بازیکنان در مسائل تکنیکی و تاکتیکی چطور در زمین باید برخورد کنند.

وی گفت: امیدوارم دوره خوبی داشته باشیم و فوتبالیست‌های خوبی را هم در آینده پرورش بدهیم، فکر می‌کنم برگزاری این دوره یک اتفاق مهم باشد، فوتبال با اتفاقاتی که برایش می‌افتد باعثمی‌شود سطحش بالاتر بیاید و هیچ گاه نباید احساسات خود را بالا ببریم بلکه از این تعریف باید سطح خود را بالا ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز