خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ اروپا؛

بنفیکا و سویا فینالیست شدند / حذف ناباورانه یوونتوس / شب تلخ والنسیا در مستایا!

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۸۹

دیدار تیم های یوونتوس و بنفیکا با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا تیم پرتغالی به دیدار فینال این فصل یورو لیگ صعود کند و سویا را در دیدار پایانی پیش رو داشته باشد.

دیدار تیم های یوونتوس و بنفیکا با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا تیم پرتغالی به دیدار فینال این فصل یورو لیگ صعود کند و والنسیا را در دیدار پایانی این رقابت ها پیش رو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ در تورین و در ورزشگاه یونتوس آره نا میزبان بنفیکا بود و در حالیکه بازی رفت را ۲ بر یک واگذار کرده بود در دیدار برگشت نتوانست از امتیاز میزبانی سود ببرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این بنفیکا جواز صعود به دیدار فینال این رقابت ها را کسب کند.

اگرچه در دقایق ابتدایی این بازی همان پرتغالی بازی خوبی را به نمایش گذشت ولی این تورینی ها بودند که بازی را در اختیار گرفتند و از هر دو سمت زمین حملات زیادی را بار روی دروازه بنفیکا تدرک می دیدند تا بتوانند در نیمه نخست کار را تمام کنند که البته اوبلاک و خط دفاعی بنفیکا به خوبی از دروازه تیم خودی دفاع کردند تا در ۴۵ دقیقه نخست دروازه این تیم بسته بماند.

کونته و شاگردانش در ۴۵ دقیقه دوم نیز تلاش زیادی کردند تا شکست بازی رفت را جبران کنند و نگذارند خسوس و شاگردانش در تورین جشن صعود به فینالی را کسب کنند که قرار است در همین ورزشگاه برگزار شود. اخراح پرز در دقیقه ۶۷ بهترین موقعیت را به یوونتوس داد تا با استفاده از ۱۰ نفره شدن بنفیکا بتواند گل برتری را به ثمر برساند که البته راه راه پوشان تورین از این فرصت نیز نتوانستند بهره ای ببرند تا شهد جشن صعود خسوس و شاگردانش در تورین باشند.

در دیگر دیدار این مرحله نیز اگرچه والنسیا موفق شد در ورزشگاه مستایا با نتیجه ۳ بر یک مقابل سویا به برتری برسد ولی دو تیم در مجموع به تساوی ۳-۳ رسیدند ولی این سویا بود که با توجه به گل زده در خانه حریف به دیدار فینال صعود کرد. فگولی در دقیقه ۱۴ گل نخست این بازی را برای والنسیا به ثمر رساند و در دقیقه ۲۶ بتو گل به خودی زد تا والنسیا ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در نیمه دوم جرمی متئو در دقیقه ۶۹ گل سوم را برای والنسیا به ثمر رساند تا این تیم برگشتی خیره کننده داشته باشد. اما این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۹۰ استفان ام بیا موفق شد برای سویا گلزنی کند تا با توجه به همین گلی که در خانه والنسیا به ثمر رساند مجوز صعود این تیم به دیدار پایان یورو لیگ را صادر کند تا شب تلخی را برای والنسیا در مستایا رقم بزند.

دیدار فینال این رقابت ها روز چهارشنبه ۱۴ می در استادیوم یوونتوس آره نا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز