خبرگزاری کار ایران

هفته سی و پنجم سری A؛

میلان مقابل رم تسلیم شد / سیدورف همچنان ناکام!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۶۰

در نخستین بازی هفته سی و پنجم سری A تیم های رم و میلان در المپیکو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به سود رمی ها رقم خورد تا این تیم همچنان تنها تعقیب کننده یوونتوس صدرنشین باشد.

هفته سی و پنجم سری A با شکست میلان مقابل رم آغاز شد تا سیدورف و تیمش باز هم روی نوار ناکامی گام بردارند و البته روم نیز همچنان دست از تعقیب یوونتوس صدرنشین بر ندارند هر چند یووه به نظر قهرمانی خود را این هفته مسجل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در نخستین بازی هفته سی و پنجم سری A تیم های رم و میلان در المپیکو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به سود رمی ها رقم خورد تا این تیم همچنان تنها تعقیب کننده یوونتوس صدرنشین باشد.

در این دیدار پیانیچ(۴۳) و ژروینیو(۶۴) گل های رم را به ثمر رساندند تا این تیم با ۸۵ امتیاز همچنان تیم دوم سری A و در فاصله ۵ امتیازی با تیم صدرنشین باشد.

سران میلان که بر روی نیمکت سیدورف را جایگزین الگری کرده اند همچنان تیمی ناکام را در اختیار دارند و اندیشه های سیدورف جوان نیز نتوانسته قدرت سابق را به میلانی ها باز گرداند.

در حال حاضر در جدول سری A تیم یوونتوس با ۹۰ امتیاز در آستانه قهرمانی قرار دارد و تیم رم با ۸۵ امتیاز در رده دوم است. تیم ناپولی نیز با ۶۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

برنامه ادامه رقابت های هفته سی و پنجم سری A به شرح زیر است:
شنبه ۶ اردیبهشت
بولونیا - فیورنتینا
اینتر - ناپولی

یکشنبه ۷ اردیبهشت
ورونا - کاتانیا
لیوورنو - لاتسیو
سمپدوریا - کیه وو
تورینو - اودینزه
کالیاری - پارما
آتالانتا - جنوآ

دوشنبه ۸ اردیبهشت
ساسولو - یوونتوس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز