خبرگزاری کار ایران

هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس؛

لیورپول - چلسی؛ جدال قهرمانی در آنفیلد / گیگز در نخستین آزمون مربیگری

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۰۳

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم لیورپول میزبان چلسی و مورینیو خواهد بود و این بازی تا حدودی می تواند گره های قهرمانی این فصل لیگ برتر جزیره را باز کند.

هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با دیدار حساس اورتون مقابل ساوتهمپتون آغاز خواهد شد که به نوعی بازی اروپایی برای اورتونی ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس عصر فردا با برگزاری ۶ بازی پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۶:۱۵ تیم فوتبال اورتون در دیداری حساس به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت که در صورت پیروزی در این دیدار سران این باشگاه تا حدود زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار خواهند شد.

همچنین نخستین بازی منچستر یونایتد با هدایت رایان گیگز مقابل نوریچ سیتی نیز می تواند جذابیت های جالبی را به همراه داشته باشد. پس از برکناری مویس از نیمکت یونایتد حالا گیگز هدایت موقت شیاطین سرخ را عهده دار شده و به همین دلیل این بازی می تواند آزمون ورودی گیگزی به به دنیای مربیگری باشد.

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم لیورپول میزبان چلسی و مورینیو خواهد بود و این بازی تا حدودی می تواند گره های قهرمانی این فصل لیگ برتر جزیره را باز کند. آنفیلدی ها اگر این بازی را با موفقیت کامل به پایان ببرند چه بسا جام قهرمانی را در ویترین افتخارات باشگاه بینند.

برنامه‌ کامل رقابت‌ها هفته سی و ششم لیگ برتر جزیره به این شرح است:

شنبه ۶ اردیبهشت ماه

ساوتهمپتون - اورتون، ساعت ۱۶:۱۵

فولام - هال سیتی، ساعت ۱۸:۳۰

استوک سیتی - تاتنهام، ساعت ۱۸:۳۰

سوانسی - استون ویلا، ساعت ۱۸:۳۰

وست برومویچ - وستهام، ساعت ۱۸:۳۰

منچستریونایتد - نورویچ سیتی، ساعت ۲۱

یک شنبه ۷ اردیبهشت ماه

ساندرلند - کاردیف، ساعت ۱۵:۳۰

لیورپول - چلسی، ساعت ۱۷:۳۵

کریستال پالاس - منچسترسیتی، ساعت ۱۹:۴۰

دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه

آرسنال - نیوکسل، ساعت ۲۳:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز