خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

شب تلخ پاری سن ژرمن و دورتموند / صعود چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۴۰

امشب نیز بایرن به مصاف منچستر یونایند خواهد رفت و اتلتیکو مادرید نیز میزبان بارسلونا خواهد بود تا دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی نیز مشخص شوند.

تیم های چلسی و رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ دو دیدار در استمفورد بریج و وست فالن برگزار شد که تیم های چلسی و رئال مادرید با عبور از سد رقبای خود موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در لندن تیم پاریسی پاری سن ژرمن در حالی مقابل چلسی قرار گرفت که بازی رفت را ۳ بر یک به سود خود به پایان برده بود و با تقریبا خیالی راحت راهی انگلیس شد، ولی در استمفوربریج کابوسی هولناک انتظار آنها را می کشید چرا که شورله و دمبا با با ۲ گلی که در دقایق ۳۲ و ۸۷ وارد دروازه پاریسی ها کردند این تیم و لورن بلان را با کوله باری از اندوه راهی پاریس کردند.

این بازی پر هیجان سرشار از موقعیت های زیبای برای هر دو تیم بود که البته سهم چلسی به دلیل ۲ گل دریافتی در بازی رفت، بیشتر بود و شاگردان مورینیو تلاش زیادی برای جبران کردند و بالاخره موفق شدند به خواسته خود برسند تا مورینیو باز هم شبی موفق و افتخارآمیز را سپری کند. غیبت زلاتان در خط حمله تیم پاریسی را به دردسر بزرگی انداخت و به قیمت حذف این تیم پر هزینه ختم شد.

اما در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های دورتموند و رئال مادرید نیز در ورزشگاه وست فالن به مصاف هم رفتند که اگرچه دورتموندی ها در خانه ۲ بر صفر شاگردان آنجلوتی را با شکست بدرقه کردند، ولی این ۲ گل برای صعود زردهای آلمانی کافی نبود چراکه در سانتیاگو برنابئو ۳ گل خورده بودند و با شکست ۳ بر ۲ در دو دیدار رفت و برگشت وداع تلخی را با رقابت های این فصل لیگ قهرمانان تجربه کردند. تیمی که فصل گذشته تا فینال این رقابت ها پیش رفته بود، حالا حتی به نیمه نهایی نیز نرسید. ۲ گل دورتموند را مارکو رویس در دقایق ۲۴ و ۳۷ وارد دروازه رئال مادرید کرد ولی این ۲ گل برای وقوع معجزه کافی نبود. ضمن اینکه دی ماریا در دقیقه ۱۷ یک ضربه پنالتی را برای رئال از دست داد.

امشب نیز در ادامه بازی های این مرحله از ساعت ۲۳:۱۵ بایرن مونیخ در بای آره نا به مصاف منچستر یونایند خواهد رفت و اتلتیکو مادرید نیز در ویسنته کادرون میزبان بارسلونا است تا دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی نیز مشخص شوند. هر دو بازی در مرحله رفت با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز