خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

پوهانگ با اقتدار صدرنشین شد / توقف اوزاکای ژاپن مقابل بوریرام

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۴۴

تیم پوهانگ استلیرز کره جنوبی با پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل شاندونگ چین به صدر جدول گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

روز دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف آسیا پیگیری شد که در گروه E تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی در دیداری پرگل با تحمیل شکستی خانگی پرگل به شاندونگ چین جایگاه این تیم در صدر جدول را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در گروه E با انجام دو دیدار پیگیری شد و طی آن تیم پوهانگ استیلرز در ورزشگاه المپیک شهر جینان چین موفق شد ۴ - ۲ تیم شاندونگ را درهم بکوبد و با ۸ امتیاز به صدر جدول این گروه صعود کند. نیمه اول این دیدار با یک گل به سود تیم پوهانگ به پایان رسید و در نیمه دوم نیز این تیم سه بار دروازه میزبان خود را باز کرد. گل های تیم شاندونگ نیز در دقایق ۸۵ و ۹۰ به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه تیم بوریرام یونایتد تایلند در ورزشگاه آی‌موبایل شهر بوریرام میزبان تیم سرزو اوزاکای ژاپن بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ - ۲ انجامید. تیم بوریرام در نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما تیم اوزاکا در دقایق ۶۵ و ۸۹ توسط " یاماشیتا " به گل های تساوی دست یافت.

به این ترتیب در پایان هفته چهارم تیم پوهانگ استیلرز با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم سرزو اوزاکای ژاپن با ۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شاندونگ چین در رده دوم ایستاد و شاندونگ و بوریرام تایلند به ترتیب با ۵ و ۲ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الجزیره امارات - استقلال ایران، ساعت ۱۹:۴۰، ورزشگاه محمد بن‌زاید شهر ابوظبی
* الریان قطر - الشباب عربستان، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه

گروه C:
* الاتحاد عربستان - لخویا قطر، ساعت ۲۱، ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر جده

گروه E:
* بوریرام یونایتد تایلند(۲) - سرزو اوزاکا ژاپن(۲)
* شاندونگ لوننگ چین(۲) - پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی(۴)

گروه G:
* جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی(۱) - گوانگژو اورگرانده چین(صفر)
* یوکوهاما اف‌مارینوس ژاپن(۳) - ملبورن ویکتوری استرالیا(۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز